Gå til innhold

noen ikm uke 7 jenter igjen?

Anbefalte innlegg

Jeg har nå testet 2 ganger.. på lørdag og tirsdag, men begge er kjempenegative:( men den pokkers tanta kommer jo aldri! bruker alltid å komme rett etter at jeg har testa... så det lever fortsatt et lite håp i meg!

Tingen er at jeg er bedt på fest i helga, og har veldig lyst til å kose meg med vin og røyk dersom tanta kommer! så nå skal hu vel terge meg med å ikke komme før søndag.. dritt tante!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8232550-noen-ikm-uke-7-jenter-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hopla!

Er igjen jeg og....

Hadde sen el denne gangen (dag 17) så hvis jeg skal regne ikm 14 dager etter el så er nok det på lørdag da. Men jeg har aldri hatt syklus på mer enn 28 dager, og i dag er det den 28 dagen og ingen tegn til tanta... Men testet i dag og den var negativ :(

Finnes det en "lov" om at mensen alltid kommer 14 dager etter el?

Hei..

Er igjen jeg også..

Testet negativt i dag,og har ikm i morgen. Har alle symptomer på at tr er på vei,så det er nok bare å forberede seg på neste pp...

Hadde veldig trua her forrige uke,men nå har den blitt borte:-(

Bedre lykke neste gang,er det ikke det det heter!!!???!!!*dritt*

Lykke til alle sammen:-)!!!!!!!!!!

Jeg er også her :) i følge "28 dagers normalen" har jeg IKM den 16. Bare en dag igjen før jeg skal teste (egentlig litt imponert over at jeg har klart å vente - men lider visst av litt testeskrekk - redd for at den skal være negativ og venter heller på tanta). Men håper virkelig at jeg og dere alle blir tatt med i gravid-skredet som går denne uka! Fantastisk morro å lese om så mange det har klaffa for.

Lucki: Jeg tror det er pga hormonelle grunner at mensen kommer 14 dager etter EL. Det er nok en slags "lov" ja. Egget kan jo ikke ligge der inne så lenge...hvis det ikke er til noen nytte. Men jeg vet jo ikke om 13 og 15 dager er likeså normalt...??? Krysser fingrene for at det i ditt tilfelle betyr positiv test!!!

Annonse

Hei lucki..

Finnes det noen lov om kroppen i det hele tatt;-)??????????? I såfall vil jeg gjerne vite om det,he,he.....

Er det noe som lever sitt eget liv så er det den!!!!!!!!

Tror aldri jeg noen gang blir klok på min kropp hvertfall,og om jeg begynte å få litt nyss om et visst "mønster",så forandrer den seg igjen...;-)

Ja jeg er igjen også...

Nå leker kroppen med meg assa!!! Ikm igår, DAG 40!!!!!!!!!!!!!!! Fy fader... i går morges, bittelitt brunt....så ingenting.... ikveld... bittelitt rødt.....etterpå ingen verdensting. Halooooo kan jeg få en bruksanvisning snart....haloooooooo..........

Så nå er jeg innbilt gravid. Testen ligger klar til imorgen, og jeg har supertesteskrekk! Men tanta pleier å dukke opp når jeg har gjort klart til testing....

Så da får vi se....

Supermasse lykke til... Det er alltid plass til flere spirer i uke 7 :o)

jeg vet ikke

min mens er litt uregelmessig..

men kalkulatoren sier jeg har IKM fredag eller søndag..tok en quickresponse i natt..men var negativ..nå har jeg kjøppt clearblue og håper den blir posotiv en gang i helgen:P

Jeg er også igjen. Jeg tror jeg har ikm i morgen. Klarte ikke å holde meg og tok en test i dag. Men den var negativ. Hvis jeg ikke får mensen i helgen, tror jeg at jeg skal prøve å teste igjen på mandag, hvis jeg klarer å holde meg:). Hvilken apotek kjede har clear blue testene?

Annonse

trodde alle apotek solgte clear blue jeg... hm.. blei litt usikker nå! god morgen forresten! ingen tante her enda! :) hvis hu ikke kommer i løpet av dagen, tester jeg igjen i morra tidlig! ikm var 13-14.02 så må vel kunne si å være på overtid nå!

Lykke til for dere som skal teste i dag! :)

ja håper det er sånn at mange tester positivt om dagen:)

har IKM i dag 15..så håper ikke dn kommer...testet i går for nysgjerrighetens skyld,men var negativ,mn håper jo fortsatt:)

lykke til alle sammen,kanskje vi rekker et oktober barn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...