Gå til innhold

Gikk ikke bra i dag

Anbefalte innlegg

Gjest Bjørnen Collargol

Fryseforsøket vårt blir utsatt pga at legen fant en cyste på venstre eggstokk i dag. Dette er første gangen de har funnet noe slikt - sant at alt går nedover etter fylte 30 år ja :-(

Han syntes ikke vi skulle bruke eggene på et forsøk når forholdene ikke var optimale der nede, er mindre sjans for at det lykke sa han.

Cysten var en rest fra forrige el mente han.

FAEN I HELVETE OGSÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jævla drittkropp!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8232261-gikk-ikke-bra-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff,velkommen i klubben:(

Det er ikke noe kjekt å få en sånn beskjed når man er klar for et nytt forsøk!Men dere har vel framdeles muligheten?Alt er vel bare utsatt litt?

Jeg fikk vite at jeg ikke har el,og jeg som var så sikker på at alt var som det skulle være.Så jeg har også fått utsatt mitt fryseforsøk:(

Du må ha masse lykke til:)Det går din vei tilslutt!!

huff,det skal ikke være lett...

har hatt 2 avbrutte forsøk selv pga folikkutvikling under fryseforsøkene..

og nå har jeg på følelsen at det skjer igjen,pga jeg har mensefølelse ..

huff da skal jeg få disse blødningene igjen.. grr

jeg føler virkelig med deg bjørnen collargol,det er noe dritt at vi må slite så med og få et etterlengtet barn..

ønsker deg lykke til vidre og at dere kommer fort igang igjen..

klem til deg

Gjest Bjørnen Collargol

Vi får sjansen igjen ja, men vi gledet oss til endelig å komme igang igjen og dette var virkelig ikke den beskjeden vi ville høre....

MEN da har jeg vel fått svaret på hvorfor jeg av og til har slike "støtesmerter" ved samleie :-( Har tom vært på Ullevål på GU en gang hvor jeg hadde slike smerter, men han gadd ikke sjekke meg noe særlig, var så vidt der oppe med staven sin... Synes dette er noe ordentlig dritt jeg.

Får håpe at det går vår vei snart ellers så tror jeg ikke at jeg orker mere snart. Er skikkelig motløs og deppa nå. MEN skal komme sterkere tilbake en eller annen gang !

Annonse

Æsj Collargol, det var kjedelikg å lese. Nå som dere endelig skulle begynne igjen. Jeg skjønner at det er dritkjip beskjed.

Jeg krysser fingrene for at dere kommer raskt igang igjen, måtte du vente en mens eller? Det var jo faktisk egentlig bra at han oppdaga den da, tenk om dere hadde kasta bort dyrebare egg på noe som ikke ville funka??? Nå blir det sikkert full klaff neste gang - og den som venter på noe godt...

Prøv å kose dere nå i ventetide, nyt tiden uten alle hormonene!

Masse klemmer fra meg.

Gjest Bjørnen Collargol

Tusen takk jenter!

Jeg gledet meg vanvittig til å endelig få kommet igang igjen så dette var en kjmpenedtur for meg. Jeg skal vente til neste mens og se om cysten er borte da. Eneste problemet er at det skjer så mye i mars med samo som skal på heimevernsøvelse og jeg som skal på 2 forskjellige kurs. Er jo alltids lov å håpe at det klaffer mellom alt dette da. Sambo "trenger" jeg forsåvidt ikke for eggene er jo ferdig befruktet :-)

Ja, ja får ikke gjort noe med det desverre så vi får vel "bare" smøre oss med enda mere tålmodighet :-(

Og Snøfilla jeg skal heie på deg denne gangen også og håper så inderlig at det er deres tur denne gangen!!!!

Klæm

Hei vennen!!!

Dette var utrolig trist å høre. Er så utrolig kjipt å få en sånn beskjed. Forventningene er jo så høye....så blir de bare skylt rett ned.......

Ville bare sende deg maaaaaaaaaaaaaaaaange trøsteklemmer:o)

Min akupunktør er fantastisk, også når det gjelder å fjerne cyster. Vet fler som har gått hos han, med masse cyster, fått beskjed av lege at de ikke kan bli gravide.... Etter behandlinger hos han, har de forsvunnet!! Se på sidene deres: http://www.lindefysikalske.com/om.html

Han som er øverst, er mirakel-mannen!

All lykke ønskes deg!!!

Mange klemmer

Hei Collargol.

Skjønner at du er irritert og lei deg !

Fordelen er jo at så lenge eggene er på frys, er de like fine neste måned.

Vi måtte også utsette fryseforsøk forrige måned fordi slimhinnen ikke var bra nok. Her var det vel alderen som gjorde utslaget. ( over40 )

:(

Håper dette ordner seg til neste måned.

Du er iallefall ung enda, så en måned fra eller til gjør ikke så mye. Men selvsagt er det irriterende å ikke komme igang med rugingen. Det vet jeg alt om.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...