Gå til innhold

September: Eget rom??


Sept-06 venter på jan-09.

Anbefalte innlegg

Er det noen av deres små som ligger på eget rom enda?

 

Her i huset var vi så bestemt på at hun skulle komme på eget rom når hun sov hele natta. Det har hun gjort i 2 mnd allerede.....

Men....hun ligger fortsatt i senga si helt inntil senga vår.

 

Skal vi bare hoppe i det? Eller vente litt til??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snuppa vår er snart 5mnd..men ligger fortsatt i senga si inntil senga vår.. Sover også hele natten,men syns det er kos å få komme oppi senga vår på morgenen..det syns jo vi å:)

Har tenkt tanken om eget rom,men tror vi venter enn stund til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er andre natta til lillegutt på eget rom i dag. Vugga var rett og slett for liten, og sprinkelsenga får vi ikke plass til, så da bar det over. Forhåpentligvis sover han litt bedre for seg selv, for han ble nok litt forstyrret av oss. Ikke at det er så mye aktivitet fra vår side (hehe), men han våknet hver gang vi la oss og litt ofte på natten uten at det var noe spesiellt.

I natt gikk det veldig bra, var bare oppe og gav mat i to-tida. Han sovna med en gang i dag også, men nå ligger han blid som en lerke og vil ha oppmerksomhet. Har jo såå lyst inn til han, men jeg må la det være så sovner han igjen.

Det er deilig at han er på eget rom nå, selv om det var stas å titte opp til han der han lå ved siden av meg i vugga si =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eline har ligget på eget rom fra hun var 1 mnd... Hun hadde snudd døgnet og vi satt på støvsugeren for å få henne til å sove. Og den orket ikke vi å ha inne hos oss... Hun har søvet hele natta fra hun var 2 mnd.

Tror kanskje det var lettere å venne henne til det da, men hva vet jeg??? hihi - har bare et barn;) Da kunne hun jo sove overalt til en hver tid!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta vår fikk eget rom da hun var 2 1/2 mnd. Da var korga for liten, og i stede for å bære inn sprinkelsenga, la vi henne inn der. Vi bruker babycall for å høre henne. Det har gått bra fra første stund. (Har en teori om at det er lettest når de er små, for da blir de ikke så fort redde.) Hun sover ikke hele natta. Når hun våkner en gang mellom 0.30 og 3.30 går jeg inn til henne og ammer. Vi har en stol der inne. Jeg har begynt å sove i pysjamas, for det er jo litt kaldt å stå opp om natta...

Det var kjekt å ha soverommet for seg selv igjen. Vi liker å ligge og snakke før vi sovner, og det kunne vi jo ikke gjøre når hun sov inne hos oss. Nå kan vi lese på senga hvis vi vil det også. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Jenta vår har sovet påeget rom siden den dagen vi kom hjem fra sykehuset med ho. Ho har vært veldig flink til å sove, så det har gått kjempefint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns fryktelig synd på småen hver gang jeg tenker på om han skal flytte inn på rommet sitt og da ender det med at jeg tar han opp i sengen min i stedet.. Foreløpig sover han i sin seng som står 10 cm fra min, og sånn kommer det nok til å bli en god stund til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min har ligget på eget rom lenge allerede han. Han sover enda ikke natten igjennom da, men.....*heldige deg!* Han har hatt eget rom siden han var et par mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mina sover på eget rom. I starten sov jeg kjempe dårlig sov nesten bedre med henne på rommet og jeg våknet av lydene hennes.hehe... Men nå går det mye bedre.. deilig å få tilbake soverommet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NÅ er hun på eget rom.....

 

Første natta på eget rom i natt og det er veldig rart, men godt!

Hun sov hos sin morfar i natt og sov 13 (!) timer i strekk fra 19:30 til 08:30, og det var det jeg trengte for å ta steget!

 

Men det blir etpar spennede netter nå før jeg forhåpentligvis slår meg til ro! Gleder meg jo veldig til å lese, snakke og rydde litt på vårt eget rom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...