Gjest Skrevet 14. februar 2007 #1 Skrevet 14. februar 2007 Hei.. Har et hot tips til dere som er på jakt etter en knallbra søskenvogn! - Peg Perego Duette! Denne er lett, praktisk, liten samtidig som den rommer 2 barn bra!!! Kikket på denne i butikken i helgen, og ble hel-frelst. Og det var ikke så værst pris på den heller. 6.900,- NOK.. Absolutt å anbefale.. Jeg vet hva jeg skal ha om jeg får behov for søskenvogn! www.pegperego.com
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2007 #2 Skrevet 14. februar 2007 Har tittet litt på den, men kan det ene sportsdelen byttes ut med en hardbag?
Gjest Skrevet 15. februar 2007 #3 Skrevet 15. februar 2007 Ja det kan den. Du kan sette inn en Navetta Bassinett, som er en hardbag med stoor plass. Den er 85 cm lang.. Og jeg ble rett så imponert.. Den har vuggefunksjon og stativ under så du kan bruke den som ekstraseng når du er på tur.. - Absolutt verd å ta en titt på..
Gjest Skrevet 22. februar 2007 #4 Skrevet 22. februar 2007 hvilken butikk var dette? finner den ikkje i norske butikker eg.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2007 #5 Skrevet 22. februar 2007 På brio i drammen (gulskogen) så jeg den for under 5000,-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå