Anonym bruker Skrevet 14. februar 2007 #1 Skrevet 14. februar 2007 Hvordan kjennes det ut når babyen sparker...sånn helt i begynnelsen...Takker for svar :-)
Bimmer´n Skrevet 14. februar 2007 #2 Skrevet 14. februar 2007 Hei, jeg har ikke kjent at babyn sparker enda, men jeg venter i disse dager!:-) De fleste sier at det føles ut "bobler" som sprekker,- noen sier atdet føles som en liten sommerfugl som flakker ved vingene, og noen sier at det føles som om noen dytter med en finger forsiktig fra innsiden! Så vi får bare vente og kjenne godt etter!!
Gjest Skrevet 14. februar 2007 #3 Skrevet 14. februar 2007 Som ørsmå dytt eller streif på meg, som om når jeg tar fingeren på ene hånden og kjempelett tapper den mot håndbaken på den andre hånden eller stryker den fjærlett bortover, bare at dette er inni magen/livmoren. Vet mange beskriver det som bobler som brister, fiskehale som slår og sommerfuglvinger ol, men jeg synes ikke det har stemt helt for meg, på meg har det kjent ut som ørsmå spark/dytt helt fra begynnelsen av.
Bebbies i magen Skrevet 14. februar 2007 #4 Skrevet 14. februar 2007 Det er ikke dumt spørsmål, men veldig vanskelig å svare på. For meg var det som små dunk. Og plutselig kom det et mye hardere dunk, som om man banker på en dør Og da var jeg ikke i tvil engang. Men jeg har ikke kjent de boblene folk beskriver og sånn. Men som alle sier. Ikke sikkert man skjønner det med en gang, men når man først skjønner hva det er så er man ikke i tvil. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå