Gå til innhold

Hvor godt....

Anbefalte innlegg

Skrevet

fungerer naturel yougert mot sopp?

Klør ikke i skjeden men utenfor.

Har mere utflod også, men det kan jo også komme av graviditeten.

Tok Cansten tablett for ca.2 måneder siden, en sterk tablett. Tror det hjalp da, men tenkte å bruke yougert siden jeg ikke klør inni.

Noen råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg personlig synes at Youghurt er noe klin. Men jeg har anbefalt en del av våre kunder å prøve melkesyrebakterier som kan kjøpes i flytende form... Dvs Molkosan eller Lactovitale.. Det inneholder de samme bakteriene som i yoghurt, men er tyntflytende, og kan taes på en bomullspinne og smøres utenpå og inne i skjeden.. Gjør samme nytten.

Det er mange som er redde for å bli immune mot Canesten, og da er dette et godt alternativ, som hører til kategorien kjerringråd.. Men et effektivt et... ;o)

Skrevet

Ingen tvil om at det blir klin, men akkurat nå bryr jeg meg lite om det.

Youghurt er det jeg har i kjøelskapet nå.

Hvor ofte bør jeg smøre på og sprøyte inn?

Noen andre her med god erfaring med youghurt?

Skrevet

Anbefaler deg å bruke det på samme måte som Canesten.. det er vel å smøre på 2-3 ganger daglig.. Gjerne da i forbindelse med stell.. Blir jo mer klin med dette enn vanlig salve..

Skrevet

Er du sikker på at det er sopp du har?????? Jeg får slike problemer når jeg har kost meg med litt for mye brus og sjokolade så at jeg får sukker i urin. Da pøser jeg på med vann slik at jeg får blandet ut alt sukkeret og da gir kløen seg helt til neste gang det blir for mye søtt! ;)

Skrevet

Har fått tips om å ta youghurten på en tampong og føre inn i skjeden. Det blir ikke så klinete som med sprøyte.

Canesten salve fungerer også på meg, og den kan du jo smøre utenfor.

Tvi tvi

Skrevet

Du kan ha for mye sukker i urinen. Dette kan gi utslag som kløe og svie i underlivet ikke helt ulikt soppinfeksjon. Mer utflod er normalt i svangerskapet og trenger ikke å ha noe med soppinfeksjon å gjøre i det hele tatt.

Skrevet

Tar du ut tampongen igjen da?

Blir det noe igjen oppi der da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...