Gå til innhold

Har noen gjort stas på dere i dag?


Hoppetussa

Anbefalte innlegg

Da han kom hjem fra jobb spurte han: synes du jeg skal kjøpe blomster til deg? Nei, sa jeg, i hvert fall ikke hvis jeg må si at du skal kjøpe det til meg!

 

Vi er like håpløst dårlige romantikere begge to... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mannen min har vært ute og reist i dag...

Da han kom hjem hadde han med en stor Stratos, to kjærlighet på pinne og en bok til meg... Han kjenner meg godt, akkurat det jeg ønsker meg!! :o)

 

Jeg skulle gi mannen min to kort, ett fra meg og ett fra Karsten, men jeg har hatt det så travelt i dag at jeg har glemt det... :o(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, ikke i det hele tatt. Jeg hadde kjøpt et kort til han, det er det eneste. Vi er ikke vant med denne dagen, så det blir ikke noe feiring. Kjøpte bare et lite kort for moro skyld.h

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi feiere egntlig ikke, men så fant jeg og Sanna ut a vi skulle bake brownies. Og så lagde vi et kort hver... Forventa ingenting av ham, men han kom hjem med 10 røde roser:)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag "spanderte" han middag;-)

 

Vi fikk ny strømkabel inn til huset idag, og komfyren er ikke koblet på det nye sikringsskapet... Så der sto vi, var kjempefornøyd da vi hadde fått skjøteledning på både kjøleskap, fryser og vifteovn... hva gjør vi med middagen? Da smalt det fra mannen: He, vi bestiller pizza, så feirer vi Valentinerdagen - hehe! Annen mulighet hadde vi faktisk ikke!

 

De to eldste var kjempefornøyd med middagen, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg ga samboer en genser og kake:) så lagde han biff til meg og så fikk jeg et smykke:) så kosa vi oss med rødvin;)

Fin dag!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...