Caelyn Skrevet 14. februar 2007 #1 Skrevet 14. februar 2007 Har lurt på å evt kjøpe/bestille denne vogna når den tiden kommer.. Er alltid spennende å undersøke, sjekke markedet og sånt i god tid. Den har en såkalt bag med vuggefunksjon. Kan denne brukes til å sove i om natten? Og vil den bagen kunne fungere til å bære babyen rundt i? Er interessert i en vogn med en god bag som kan brukes som seng de første månedene... Også usikker på om vi ønsker Emmaljunga Edge Duo Combi eller Sport Combi. De er noe dyre, men føler på en måte og at det er verdt pengene. Hva synes folk?
Caelyn Skrevet 14. februar 2007 Forfatter #2 Skrevet 14. februar 2007 Jo.. Lurer også på hjulene på Emmaljunga.. Kan de tas av for å ta mindre lagringsplass? (F.eks i bil)
snartmammapåny Skrevet 14. februar 2007 #3 Skrevet 14. februar 2007 bagen kan brukes som soveplass i begynnelsen og bagen har og reimer så man kan bere den med seg. Reimene er sjulte inni glidelåslommer i siden. Og hjulene kan taes av understellet.. iallefall på edge
snartmammapåny Skrevet 14. februar 2007 #4 Skrevet 14. februar 2007 Vi har ebstilt denne vognen og gleder meg til å ta den i bruk:) Nydelig vogn som virker veldig god å trille:)
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2007 #5 Skrevet 14. februar 2007 der er en super, den er en bøyle som man slår ut når ikke man vuggen på
Caelyn Skrevet 14. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 14. februar 2007 Takk for svar. Den virker noe tung kanskje? Ønsker i tillegg en vogn man ganske greit kan dytte i oppoverbakker, ta med på kjøpesenter og løfte inn i bilen. Har også vurdert Emmaljunga City Cross med City Bag. Det virker også kjempefint.. Hva synes dere? hehe
Bægge dætern Skrevet 15. februar 2007 #7 Skrevet 15. februar 2007 vi har valgt sport combi fordi den har størst bag, den er nok enklest å bære også. det har ikke vi hatt behov for, men skal du frakte med deg vogna så kan jo sport combibaggen klappes sammen, blir flat. den har ikke vuggefungsjon, men jeg vet ikke om jeg ville satt en nyfødt baby på gulvet uansett........
prøvekluten+3små Skrevet 15. februar 2007 #8 Skrevet 15. februar 2007 jeg hadde denne vogna til min nr to..sakl bruke bagdelen igjen til nr tre og ...tror jeg...den var jeg veldig fornøyd med..MEN sportsvogndelen er utrolig tung,og særlig når barnet begynner å veie mer,så kjøper du edge,så blir du nok ikke å bruke den mye etter bagdelen..
moffi Skrevet 15. februar 2007 #9 Skrevet 15. februar 2007 Vuggefunksjonen høres nok mer stilig ut enn den er, spør du meg. Sover barnet inne i vognen, er det ikke så fristende å la baggen stå rett ned på gulvet. Fremmer ikke god søvn det, tror jeg. Og det er jo bare da vuggefunksjonen virker. Dessuten er baggen for stor. Ikke lun nok for en nyfødt+at sportsdelen er vanvittig tung. Går nesten ikke å trekke den med seg opp en trapp en gang jo! Jeg holder en knapp på byssan lull vugge eller leandervugge over sengen i stedet som sovested når de er små. Eller Quinnys Dreamybag er jo bare helt genial og utrolig lett å vugge med. Håndtak i kalesjen. Bare å riste litt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå