Gå til innhold

Noe jeg burde ha "takket" for for lenge siden...


Hoppetussa

Anbefalte innlegg

Vil bare takke for all den oppmuntringa jeg fikk i forbindelse med at jeg skulle ut i jobb igjen! Så deilig å slippe å måtte forsvare seg og sitt valg om at pappan også har krav på å få være hjemme hvis han vil! Synes jeg møter kritikk på dette nesten hver gang det blir tatt opp ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns du er tøff jeg som gjør det:) Skulle heller hatt honør istedet for kritikk:) Flere som burde gjøre det samme:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! Har ikke noe i mot at noen mener det er best at mor er hjemme, men det er så sårende når de blander seg oppi vårt valg. Har dessverre blitt noen spydigheter slengt tilbake - jeg pleier ikke gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik var det når jeg begynte å jobbe med førstemann og pappaen var hjemme, vi syntes det var en kjempefin løsning og har valgt samme løsningen nå også. Det var faktisk noen som mente jeg var en dårlig mor når jeg hadde samvittighet til å begynne å jobbe så tidlig og gikk glipp av all utviklingen som ungen min hadde, som om ikke guttene har det like bra sammen med far som med mor.. Det er helt utrolig hva folk får seg til å si. Dette er jo noe som hver familie må legge opp slik som det passer best for de og slik de ønsker det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig med de andre her! Klart du trenger støtte for dette! Pappaen har godt av å komme mer på banen, og du kan ha godt av å komme ut hjemmefra i perioder!

 

Ellers blir man vel møtt med lite kritikk her;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannen min jobber i familiefirma - og jeg måtte nesten krangle meg til med svigerfar at mannen min skulle ha 6 uker permisjon... Mannen min var i starten usikker på om han ville ha pappapermisjon pga holdningene på jobben sin - men nå er han kjempeglad han skal ha det. I tillegg tok han seg 4 uker fri uten lønn i forbindelse med fødselen - helt på egen hånd :-) Noen må bane vei for oss andre også - det er ikke alltid like "stuerent" med pappapermisjon...

 

Så jeg synes du er kjempeheldig som klarer å få til å dele på permisjonen. Jeg kunne tenkt meg det selv med neste - men det er vel en utopi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...