Gå til innhold

Hei dere! Et symptomspm =)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Kan tydeligere blodårer (spes nederst ved magen, ved underlivet, øverst på låra/lysken) være et tegn på graviditet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg vet ikke om dette spesielt er et symptom, men ville bare si at jeg ikke har hatt et eneste symptom frem til jeg oppdaget at Tanta ikke kom på besøk denne gangen. Var på konstant jakt etter symptomer jeg også men det beviste jo at det kan lett skje uten at du kjenner noen verdens ting. Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar...har ikke sett dette før nemlig, men en legger vel merke til mye rart når en kikker så fælt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er symptom for mange fordi blodtilførselen til områdene rundt livmoren øker og dermed tyter også blodårene frem - lettere å se på lyse og de med mindre fett på kroppen/mageområdet, men er veldig individuelt som alle andre symptomer =). Jeg har i alle fall merket meg en del flere blodårer både her og der, særlig på siden av magen, men nå er jeg fryktelig lys i huden og så det er ikke til å unngå å legge merke til for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det kan det godt være... Men de kommer gjerne litt uti graviditeten...sånn 12-14 uker...da begynner det å strekkes ut litt å det blir tynnere hud

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, de synes der det er mindre fett :-) Jeg ser også noen tydelig på sidene ja =) Takker for svar og ønsker deg lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...