Gå til innhold

Har dere sex/evt hvor langt ut i svangerskapet?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Vi har det - 25 uker i dag - ikke like aktive som før da(",) Men, ihvertfall èn gang i uken..

Spurte legen forrige kontroll på sykehuset - og iflg henne var det bare flott! å ha det Men, hvis jeg skulle få mye kynnere - måtte vi være forsiktige. Evt. bruke kondom - siden sæd kan "sette igang" fødselen. Hun sa ingenting om at vi trengte å avstå fra sex etterhvert, men det gjør man kanskje av seg selv?! Vi gjorde ikke det i forrige svangerskap - var jo bare en inni der da!!(",)

Hei!

Vårt sexliv har nesten stoppet opp. Det er litt kjedelig, men jeg kan ikke noe for det..Er 19 uker

Har hørt at når man venter tvillinger at man ikke skal ha sex de 3 siste månedene pga risiko for tidlig fødsel, men med enling svangerskap kan man ha sex til man føder :)

Hei - må vel bidra her -

Er i 32. uke og vi har sex nesten hver morgen ....hehe... men det er jo ikke av villeste art akkurat, - mye ømhet og nærhet i akten, - deilig!

Må si at jeg er veldig glad for at vi har det slik, for med slike mengder med dansende hormoner som nå, ville jeg nok blitt rimelig umulig å leve med uten denne nærheten. Kjenner meg jo så sårbar som svanger og da er det godt å ha dette sammen.

Litt usikker her nå, men tror jeg velger anonym jeg òg.... : )

Lykke til videre -

hei!

jeg er i 35+1 nå.å sexlivet varierer veldig,men kan vel si sånn et par ganger i uka som gjennomsnitt,noen ganger fler og noen ganger ikke!det er jo stort sett bare en stilling jeg klarer pga ryggen og enorm mage.er også veldig sliten,føler meg lite sexy å da blir fantasien liten:-)

vi fikk beskjed om å være forsiktig med sex pga blødning i begynnelsen,for tidlig fødsel fra uke 27 og nå som vi har hyppig sjekket livmorhalsen og nærmer oss fullbåren så skal vi visst bare "kose "oss-fordi sæd modner livmorhalsen og setter igang kynnere(som også modner og forkorter livmoralsen)dette gjør bare at "åpningsfasen"blir kortere og dermed en mildere /kortere fødsel.

så be om sjekk av livmorhalsen neste gang du er på UL så ser du fort om du er så moden at sex kan sette igang en fødsel.

hei..

i går var jeg på skjekk og livmorhalsen var fin og lukket..men jeg tror helst jeg vil vente med sex noen uker nå..er veldig redd for for tidlig fødsel..men til nå har vi hatt rimlig bra med sex og sånt..så er kjempe glad for det..

men selvom jeg vil droppe sex(samleie) noen uker nå har jeg faktisk kjøpt kondomer(tihi,flau),i tilfelle det blir for hett..da slipper jo sæden å trenge til lissom..men vi har jo masse glede av hverandre uten å ha samleie..sex kan jo være så mangt da..så dere kan jo kose dere på mange måter uten sæden har tilgang til å gjøre ugang..=) hehe..

så vi kan vel kose oss alle sammen mener jeg da..=)

jeg er foresten 25+6..

klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...