Gå til innhold

clearblue..trenger litt hjelp.

Anbefalte innlegg

Litt dumt dette her men..Tok nettopp to tester fra clearblue og begge hadde en nesten usynelig ripe/strek.. På den ene testen ble streken nesten borte etter litt (bare halve igjen). Er nok litt tidlig å teste, og det var ikke på morgenurin, men klarte ikke vente.

Er det noen som har erfaring med et sånt resultat?

På fohånd takk for svar! :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8231219-clearbluetrenger-litt-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg testa positivt med clearblue på tirsdag. Streken var tydelig men ikke så veldig sterk, liksom. En stund etter testingen samla all blåfargen i den vertikale streken (pluss-streken) seg i en mye tynnere stripe. Og sånn er den ennå, 2 dager senere...

Jeg hadde venta noen dager og så testa igjen. Bruk vanlig clearblue igjen, så kan du lett sammenligne. Clearblue digital test trenger visst mer hCG for å slå ut enn vanlig pluss/minus-testen.

Lykke til!! Håper det var riktig med pluss på testen..!!

Hei igjen.

Testet igjen med clearblue og da var svaret negativt (også på morgenurin), kunne skimte en strek der når jeg kom hjem fra jobb da, men da har det jo gått lenge over tiden. Så tror det var noe feil med de to første testene.

Takk for alle svar :)

Annonse

Tusen takk for hjelpen. Har ikm de nærmeste dagene, så jeg er litt spent. Kankskje ikm i morgen. Teste neg i dag med en QR. Hadde en liten blødning forrige søndag. Tenkte kanskje det var festeblødning. Men kanskje jeg begynte å blø fordi jeg kjente på tappen. Noen som har vært borti det før?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...