Gå til innhold

Rier i ryggen???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble akkurat nå angrepet av noen vanvittige kramper i ryggen. Sitringer på en måte, veldig ubehagelige. Blir selv litt lei spørsmål av typen "kan dette være noe" men nå må jeg bare spørre selv, kan man ha rier i ryggen?? Eller noen som vet hva dette kan være?? 9 dager til termin...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette var pussig!For fem min, siden hadde jeg akkurat det samme som du nå beskriver, og jeg lurer på det samme.Er i uke 35+5. En annen måte å beskrive det på, er...kanskje voldsomme, "overdrevne" menssmerter i korsryggen...så vondt at jeg måtte si "au" høyt flere ganger....

:(

Skrevet

Satt faktisk og aua mens de var der ja!

Skrevet

Hmm, jeg fikk også kjempevondt i ryggen i sted. Men det er liksom ikke tak med jevne mellomrom, det er der konstant. Vondt å ligge, men ekstra vondt å gå. Hvordan er det for dere?

Skrevet

Kan det være noe som går? Via datavirus eller noe?? :)

Den sitringa gikk over, nå er det bare sånn sliten følelse i ryggen, sånn at overkroppen liksom kjennes for tung ut for korsryggen. Akkurat som om det er rett før jeg får vondt igjen.

Skrevet

mine rier gjorde mest vondt i korsryggen og høres ut akkurat som du beskriver... så jeg tror nok det er noe på gang ja :) spennende da.

Skrevet

Er beskrevet flere typer her. Hvilken mener du blant alle oss anonyme? :) Hvordan var dine rier? Og hvor lang tid tok da fra du kjente det i ryggen til fødselen startet?

Skrevet

Jeg våknet kl 0200 av kraftige "kramper" bak i korsryggen og 6 timer senere var poden ute:D

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...