go`gutten +go`jenta Skrevet 14. februar 2007 #1 Skrevet 14. februar 2007 Men det gjorde ingen ting. Hun var 3545g og 50.5 lang. Jeg trudde nesten ikke på dem da de sa hvor stor hun var:) Hun ble født den 7, og vi kom hjem i går. Nå ligger hun å sover trygt i vogga si. Fødselen tok 18 timer fra vannet gikk. Men hadde ikke så vonde. Men rier før etter 12 timer. etter 15 min med press rier var hun ute. Var heldig å slapp å sy denne gangen også. Nå bare koser vi oss hjemme.
Silker Skrevet 14. februar 2007 #2 Skrevet 14. februar 2007 Oi, det var ei stor frøken til å ha blitt født så tidlig, siden alt har gått så bra så var hun vel bare klar til å møte verden da Gratulerer så masse!
Vestlending med to, snart tre? Skrevet 14. februar 2007 #4 Skrevet 14. februar 2007 Gratulera så mykje med jenta. Eg er 35+2 i dag så det var litt ekstra kjekt og spennande lesing. Håpar babyen min venter litt, veit ikkje om eg e heilt klar nett enno.
Emilie Jeanette&Linus Matheo Skrevet 14. februar 2007 #5 Skrevet 14. februar 2007 gratulerer så mye med nurket.... det var en jente som har vokst godt.. tulla mi som kom 2 uker over termin var 500 gram mindre... men tipper du har ei herlig lita tulle...
go`gutten +go`jenta Skrevet 14. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 14. februar 2007 Har prata litt med legen på sykehuset og han sa hun er et spesielt tilfelle. Navle snoren min er veldig tykk, så de lurer på om hun har fått eksta mye næring via den. De tror jeg er en fortidlig føder, som gjør at kroppen min gjør barna ferdig før alle andre. Sønnen min ble født i uke 33+6 og veide 2,9 kilo og var 45 lang, og hadde ingen problemer han heller. Så jeg har svangerskap som varer mellom 7-8 mnd. Må innrømme at det er godt å være ferdig:)
Emilie Jeanette&Linus Matheo Skrevet 14. februar 2007 #7 Skrevet 14. februar 2007 hehe... ja det hørtse jo bra ut.. temmelig unik du da.. kjempe fint så lenge barna er friske og raske.. nok næring får de iallefall... gutten var stor i uke 33+6 å da.... kan jo kalle deg heldig så lenge alt er fint med de små... og er vel kanksje for alles beste at de kommer litt før.. de kunne jo vært enormt stor om du hadde gått like lenge som meg....
(¯`°•.¸ 2barnsmamma(¯`°•.¸ Skrevet 15. februar 2007 #8 Skrevet 15. februar 2007 Gratulerer!! Kos dere videre!
Saga-to gulljenter+en spire Skrevet 15. februar 2007 #10 Skrevet 15. februar 2007 Grattis Hu var virkelig klar til å møte dere hu jo os dere og lykke til..
Baila Skrevet 15. februar 2007 #11 Skrevet 15. februar 2007 Gratulerer med prinsessa. Eg er 35+2 i dag, så det var kjekt å lese at alt har gått så bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå