Gå til innhold

uke 32 og kun bevegelse nederst i magen? Normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Den siste uken har jeg kun kjent bevegelser helt nede i magen. Sparkene over navlen som tidligere vistes utenpå er blitt helt borte? Er dette normalt? Dette er min andre graviditet og alt er så forskjellig fra første gang? Magen "henger" langt nede denne gangen mens jeg forrige gang følte at babyen lå helt oppunder puppene. Merkelig. Hører veldig gjerne om andres erfaringer:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

Jeg er selv i uke 32, og magen min er også langt nede. Merker sparkene langt nede, akkurat som om-sorry utrykket- men at poden "grafser meg i musa"....Men babyen ligger langt nede i bekkenet hos meg. Jeg har også nedpress og menssmerter.

Er sykemelt og må ta det med ro, sånn at jeg ikke føder for tidlig. Men livmorhalsen er lukket.

(fødte i uke 34 forrige gang)

Det er greit og få det sjekket, sånn at du ikke føder for tidlig. Har du tatt det opp med lege/jordmor?

Skrevet

Har ikke sjekket det, men skal til jordmor i morra. Jobber fortsatt fullt, men jeg merker at det sliter. Jobber i butikk, og hver gang jeg bøyer meg for å ta opp noe, blir magen stein hard. Ellers føler jeg meg ganske sprek og håper å kunne jobbe så lenge som mulig.

Takk for svar og lykke til videre!

Skrevet

kankje hun ligger med rompen ned. det gjør mitt lille gull... jeg kjenner nemlig at hun sparker meg i blæren til tider.

Skrevet

Jeg har også den siste uken kjent mye bevegelse langt nede og ikke så mye lenger oppe sånn som før. Lurer veldig på hvordan babyen ligger. Jeg er 30+2...

Skrevet

Babyen ligger med hodet ned i bekkenet hos meg. Gjorde ihvertfall det på de 2 siste UL. Skal på ny UL i morgen, så får vi se hva de sier..

Men du får holde oss oppdatert på hva JM sier.

Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...