Gå til innhold

November: Lykkes dere med å gi mme om kvelden?


ABC123:-)

Anbefalte innlegg

Skulle så innmari gjerne fått til dette. Gutten vår tok det et par kvelder, og sov plutselig 8 timer i strekk!! Men så var det nekt, og da var det tilbake til nattamming hver 2. time. Føler meg sliten av mangel på søvn!

 

Merket vi prøvde er Collett. Har også forsøkt NAN. Finnes det andre merker som noen har god erfaring med? Andre tips som kan hjelpe mottas også med stor takk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan jo prøve HIPP 1 da. Sanne spiser 200ml kl 23 og da sover hun i strekk helt til kl 08.30. Prøv flere dager så kanskje han vender seg til det etterhvert.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde NAN i ren desperasjon i natt. Jenny lå og sang lokken 02 i natt, nektet å sove, sang og prompa om hverandre.. Jeg stod opp og mekket litt mme, men neida! nektet å spise det! Tenkte kanskje at hun ville spise seg god og mett og sove resten av natten, men akk... jeg forblir søvnløs... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha ha, for et morsomt innlegg, Kab! Sang akkompagnert med prompelyder. Tror Jenny er ei morsom lita jente:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Louise82 og Sanne

 

ja, jeg må le litt av henne noen ganger,men er så frustrerendes også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi gav mme om kvelden helt til for noen uker siden. Men nå vil hun bare ta pupp. Problemet før var at det ikke var nok melk i puppene og da drakk hun mme, men nå er det tydeligvis nok for ike maser hun og mett er hun. Men jeg savner og den flaska for bare mm fører til et ekstra måltid på natta, iallefall her hos oss. Tror nok hun må være ordentlig sulten for å ta mme på kvelden og jeg gidder ikke å "sulte" henne, så enn så lenge er vi oppe en ekstra gang da.

I allefall, det jeg prøver å si er at om skal klare å venne de på et ekstra flaskemåltid på kvelden må de være sultne. Gidder nok ikke spise det bare for kos for da er jo puppen ti ganger bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...