mammaL Skrevet 14. februar 2007 #1 Skrevet 14. februar 2007 Dersom en går på p-piller men likevel blir gravid, kan dette skade fosteret? Og isåfall hvordan og hvorfor? Håper veldig på svar!!!
Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 14. februar 2007 #2 Skrevet 14. februar 2007 ikke farlig...men du må slutte så snart det er misstanke evt fått bekrefta graviditet....
casiha Skrevet 14. februar 2007 #4 Skrevet 14. februar 2007 Har hørt flere som er blit gravid med trionetta. Ingen prevensjon er 100 % sikker.
September 2 Skrevet 15. februar 2007 #5 Skrevet 15. februar 2007 Heisann! Jeg gikk på Yasmin og var 3 måneder på vei før jeg oppdaget at jeg var gravid. Da jeg spurte legen om fosteret kunne ha tatt skade, sa hun at det var vanskelig å si. Det er vel p.g.a. hormonene det kan ta skade vil jeg tro. Ikke bekymre deg, det går nok fint! Dattera mi er 2 1/2 nå og feiler ingenting
mammaL Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 15. februar 2007 Jeg vet ikke om jeg er gravid, bare har en følelse av det. Føler meg akkurat som jeg gjorde da jeg var gravid. Bare en ting å gjøre: ta en test! Takk for svar:)
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2007 #8 Skrevet 15. februar 2007 hilsen legen: Ingen blir gravid på pillen, absolutt ingen!!! de som har blitt gravid på "pillen". har rotet med pillene en eller annen gang. pga at de stoffenene som er i pillene stenger hele anlegget til å få barn. eggstokkene produserer ingenting, men er på "vent" når du får mensen på pillen så er dette fake blod, eller ingen barn som kommer ut. ikke kom her å si at jeg gikk på pillen.. dårlig undskyldning.... har har dere hoppet over eller glemt å tatt den en dag eller 2 +.............
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå