Gå til innhold

P-piller og gravid likevel. skadelig?


mammaL

Anbefalte innlegg

Dersom en går på p-piller men likevel blir gravid, kan dette skade fosteret? Og isåfall hvordan og hvorfor?

 

Håper veldig på svar!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ikke farlig...men du må slutte så snart det er misstanke evt fått bekrefta graviditet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Jeg gikk på Yasmin og var 3 måneder på vei før jeg oppdaget at jeg var gravid. Da jeg spurte legen om fosteret kunne ha tatt skade, sa hun at det var vanskelig å si. Det er vel p.g.a. hormonene det kan ta skade vil jeg tro. Ikke bekymre deg, det går nok fint! Dattera mi er 2 1/2 nå og feiler ingenting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om jeg er gravid, bare har en følelse av det. Føler meg akkurat som jeg gjorde da jeg var gravid. Bare en ting å gjøre: ta en test! Takk for svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hilsen legen:

Ingen blir gravid på pillen, absolutt ingen!!! de som har blitt gravid på "pillen". har rotet med pillene en eller annen gang. pga at de stoffenene som er i pillene stenger hele anlegget til å få barn. eggstokkene produserer ingenting, men er på "vent" når du får mensen på pillen så er dette fake blod, eller ingen barn som kommer ut.

ikke kom her å si at jeg gikk på pillen.. dårlig undskyldning.... har har dere hoppet over eller glemt å tatt den en dag eller 2 +.............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...