Gå til innhold

2. søskenforsøk - hurtigbehandling uten spray :-)

Anbefalte innlegg

Heisann, lenge siden sist. Etter at jeg fikk mensen 1.januar etter 1.søskenforsøk, har jeg ikke vært her inne noe særlig. Hadde lyst til å riste av meg skuffelsen så fort som mulig og heller fokusere på de "dagligdagse" tingene som jobb, mann og lille hjerteknuser på 19 mnd.

Forrige torsdag ringte jeg inn på mens for å sette igang 2. forsøk. Forrige gang tok hele behandlingen nesten 2 mnd; først 5 uker på spray før stikkinga. Det var slitsomt! Denne gangen får jeg en hurtigbehandling!! :-) Jeg slipper spray og skal gå rett på sprøytene i min egen syklus. Det betyr forsøk før påske! Dette blir spennende. Venter på papirene med mer info...:-)

Fortsetter under...

Hei, jeg hører til på Rikshospitalet. Jeg vet dessverre ikke om dette er noe alle tilbyr, og hva som er kriteriene for å gjennomføre det. Sykepleieren måtte sjekke med legen før hun satte meg opp på dette programmet fordi hun ikke visste om jeg var egnet til det pga lange sykluser (5-6 uker). Jeg har hørt om varianten med spray på dag 1 og deretter spray og sprøyter fra dag 2. Tror Ann-Ch. her inne skulle ha dette på sitt søskenforsøk. Som jeg nevnte ovenfor, er det lenge siden jeg har vært inne her, så jeg har mistet oversikten... :-)

Regner med å finne ut litt mer om metoden når jeg får papirene.

Lykke til. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...