Gå til innhold

Kan cb lyve..?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har fått positiv cb for noen dager siden, og mensen er uteblitt - men lurer på om det er noen som har opplevd at cb "juger" på resultatet??? Føler meg liksom ikke gravid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trur ikkje det men viss du er usikker ta ein ny då. Men du trenger ikkje føle at du er gravid for du er ikkje kommet så langt på vei eg føler meg heller ikkje gravid utenom dei to positive testene det kommer vel snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samma opplegg her...og etter syv tester,både vanlig og digital+en visitt til et apotek: nei,cb skal ikke lyve så lenge teststreken som viser at du har gjort det riktig kommer frem..den er 99% sikker sa ho æ snakka me..hehhe,så melder meg inn i uvirkelighetsklubben sammen med deg jeg..enda problemer med å fatte det...to uker snart etter testing

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det er godt vi er fler!!:-)

Håper jo så inderlig, at jeg er redd for å skuffe meg selv tror jeg *Ler* Men kontrollstreken sier jo at testen er riktig utført og krysset er der, så mest sannsynlig er jeg nok det ;))) Får stikke på apoteket og kjøpe enda en bekreftelses-test, tenker jeg! Herregud, så vanskelig det skal være å overbevise seg selv ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøp den digitale du!får du 3 stk for 240 kroner...og der står det med bokstaver,så slipper du tolke kryssa:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om den kna lyve? Tja.. Jeg tok en positiv test lørdag morgen. Testa igjen mandag morgen, den var negativ. Testa hos legen senere den dagen, den var også negavit.... :( Ikke vet jeg hva som skjer. Ikke blødd, ikke hatt smerter. Nå skal jeg ikke teste før om 10 dager eller no hvis ikke tanta dukker opp. Arg... (noen som har opplevd det samme?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...