fødeklar 030607 Skrevet 14. februar 2007 #1 Skrevet 14. februar 2007 hei,,er i uke 25 nå å magen er sjikkelig hard hele dagen,,er ordentlig ubehagelig å vondt,,trudde magen skull være mjuk jeg,,men det har ikke min vært på iallefall over 1 uke,,noen som hvet hvorfor?
VinterSol+2 Skrevet 14. februar 2007 #2 Skrevet 14. februar 2007 jeg er i uke 22... (altså 21 pluss ettellerannet) og magen min er veldig hard.. fått masse kommentarer for det, hver gang noen er bortpå og klasser.. "åå, så hard den er" ok, men hvorfor? vet ikke jeg.. men blir jo enda verre med kynnere da, men det kjenner du vel til;) Kanskje du ikke har så "god plass" lissom? At baby og vann og alt fyller ut det som er, på en måte?
Bebbies i magen Skrevet 14. februar 2007 #3 Skrevet 14. februar 2007 Det høres jo ut som kynner da, og de kan jo vare lenge, men har du forsøkt å ta det med ro i noen dager for å se om det hjelper? Min jordmor sa til meg at jeg måtte lære meg og ta det litt mer med ro, kanskje legge meg nedpå en gang eller to i løpet av dagen. Nå vet jeg ikke jeg om du jobber og evt om du har en veldig slitsom jobb, men jeg hadde tatt det opp med jordmor eller lege. Jeg er i uke 26 fra i morgen (termin dagen før deg) så vi er jo ganske like langt Lykke til. Hadde vært koselig å høre om du finner noe som hjelper deg da.
fødeklar 030607 Skrevet 14. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. februar 2007 hei,,jeg jobber 50% å trives med det,er ganske tung jobb med tunge løft,,men føler jeg er i kjempe form for tia,,en del vondt i ryggen men ellers ok,,men skulle kansje prøvd å tatt det mere med ro,,skal på kontroll på mandagen så får høre hva legen sier,,er iallefall kjempe ubehagelig å gå slik. takker så mye for svar foresten
Elllis Skrevet 14. februar 2007 #5 Skrevet 14. februar 2007 synes det høres ut som du har for mye kynnere, skal ikke være sånn. Skjer når en stresser/bærer for mye. Ta det opp med legen din, du
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå