Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som kjenner til om det blir feriestenging vekselvis mellom Molde og Kr.sund også i år?

Og i såfall når stenger hvem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja det er vel det hvert år regner jeg med. Trur de veksler på å ha stengt tidlig/sent annenhvert år. Syns å huske at Molde hadde stengt i føste del av ferien i år og Kristiansund i siste, men er ikke helt sikker

Skrevet

Heisann..

var på Ul i dag og fikk info om stengingen. Skal føde i kr.sund 19.juli etter Ul-termin, og her stenger de inntaket 18.juli. Kommer heldigvis fra Molde, så for meg er det ikke noe krise.

Men i Molde stenger de inntaket av fødende 13.juni 08:00 og stenger helt 15.juni 16:00.

16. juli åpner Molde igjen for fullt kl 07:30.

kommer du inn før 13.juni vil du eventuelt bli flyttet over til Kr.sund når avdelingen stenger helt 15.juni :-)

Skrevet

Det jeg vet er at Molde åpner igjen 16 juli, jeg har termin 12. og regner med ar det blir en liten nordmøring so kommer.

Skrevet

Takk for svarene : )

siste mann fikk jeg nemlig i Kristiansund, og det var endel spenning rundt det, siden jeg kommer fra Molde.

Når det er sagt, så var faktisk erfaringen bedre fra føden i Kristiansund, enn fra min første fødsel i Molde, så all ære til dem!

Men det er liksom så greit å kunne være nærmere familien, når det gjelder besøk og slike ting.

Jeg havner kanskje i Molde da, siden jeg har termin i begynnelsen av august : )

Skrevet

Jordmoren min sa de stengte avdelingen helt den 17 juni og inntakket 12 juni . typisk har termin den 29 juni men håper det kommer litt før i og med jeg har barn fra før...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...