Gjest Skrevet 14. februar 2007 #1 Skrevet 14. februar 2007 Er det noen som kjenner til om det blir feriestenging vekselvis mellom Molde og Kr.sund også i år? Og i såfall når stenger hvem?
Gjest Skrevet 14. februar 2007 #2 Skrevet 14. februar 2007 ja det er vel det hvert år regner jeg med. Trur de veksler på å ha stengt tidlig/sent annenhvert år. Syns å huske at Molde hadde stengt i føste del av ferien i år og Kristiansund i siste, men er ikke helt sikker
oktoberspire09 Skrevet 14. februar 2007 #4 Skrevet 14. februar 2007 Heisann.. var på Ul i dag og fikk info om stengingen. Skal føde i kr.sund 19.juli etter Ul-termin, og her stenger de inntaket 18.juli. Kommer heldigvis fra Molde, så for meg er det ikke noe krise. Men i Molde stenger de inntaket av fødende 13.juni 08:00 og stenger helt 15.juni 16:00. 16. juli åpner Molde igjen for fullt kl 07:30. kommer du inn før 13.juni vil du eventuelt bli flyttet over til Kr.sund når avdelingen stenger helt 15.juni :-)
Evitamor Skrevet 14. februar 2007 #5 Skrevet 14. februar 2007 Det jeg vet er at Molde åpner igjen 16 juli, jeg har termin 12. og regner med ar det blir en liten nordmøring so kommer.
Gjest Skrevet 14. februar 2007 #6 Skrevet 14. februar 2007 Takk for svarene : ) siste mann fikk jeg nemlig i Kristiansund, og det var endel spenning rundt det, siden jeg kommer fra Molde. Når det er sagt, så var faktisk erfaringen bedre fra føden i Kristiansund, enn fra min første fødsel i Molde, så all ære til dem! Men det er liksom så greit å kunne være nærmere familien, når det gjelder besøk og slike ting. Jeg havner kanskje i Molde da, siden jeg har termin i begynnelsen av august : )
Molde Skrevet 14. februar 2007 #7 Skrevet 14. februar 2007 Jordmoren min sa de stengte avdelingen helt den 17 juni og inntakket 12 juni . typisk har termin den 29 juni men håper det kommer litt før i og med jeg har barn fra før...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå