JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 14. februar 2007 #1 Skrevet 14. februar 2007 hvordan gikk det med deg i dag da?
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 14. februar 2007 #2 Skrevet 14. februar 2007 heihei...det gikk kjempe bra...alt er flott med meg..ikke no blod i urinen lenger heller..=) blodtrykk fortsatt bra og livmorhalsen var lukket å fin... babyene veier rundt 1000gr og er super fine og store..kan ikke blir bedre..vokser så flott atte..vet ikke kjønn da..men vi finner det nok ut en gang..hehehe..=) er du glad?fornøyd med 3d?? klem..
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 14. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. februar 2007 Jeg er veldig glad, tenk at jeg får ei lita ei.. hehe, litt rart også, hun ble plutselig så altfor virkelig for meg. Jeg har et helt menneske i magen min... Hun er superskjønn!!!!!!!!!!! Bra at alt er bra med deg og dine da:) Koselig med ultralyd altså, kan nesten ikke tro at jeg må vente helt til slutten av mai med å se henne igjen.
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 14. februar 2007 #4 Skrevet 14. februar 2007 hehe..så herlig...tenk deg det a..du skal få en liten prinsesse...gratulerer masse..=)ja,er rart å vente så lenge sikkert...jeg må vente i 3 uker til jeg..syns det er for lenge..hehehe.. jo..de har byttet litt plass da..hodet til tv1 ligger fortsatt på høyre,men kroppen på venstre side..og tv2 med hodet på venstre side og kroppen på høyre..hehe..rare greier..men begge ligger ned..flotters...
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 14. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. februar 2007 Så de ligger i kryss da? Lille ligger med hodet ned ho, ho lå litt vanskelig til i dag, så jeg måtte legge meg på siden for å få henne vekk fra den ene siden, og så hadde hun armer og bein i ansiktet i et sett.
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 14. februar 2007 #6 Skrevet 14. februar 2007 hun ligger ikke med bena rett opp vel???i sånn vemmelig sete?? nja..de ligger vel i kryss da..ligger å moser hverandre hvertfall..=)hehe
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 14. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 14. februar 2007 Hun lå med rompa ganske rett opp ja, er vel ikke no problem det så tidlig, hun snur seg sikkert som hun vil, er jo god plass der inne:) Rart å tenke på at de ligger der inne sammen sånn altså, tvillinger er rare vesener:) Koselig!
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 14. februar 2007 #8 Skrevet 14. februar 2007 får håpe hun ikke har ligget sånn så lenge da..for det kan jo være vansklig å strekke seg ut igjen lissom..men det går nok fint..får vi håpe.. ja,hehe..de er vakkre og rare..=) åååå...gleder meg til å ha de i armene...
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 14. februar 2007 Forfatter #9 Skrevet 14. februar 2007 Jeg syns det virker så forferdelig lenge til jeg. Når jeg tenker på for tre måneder siden syns jeg det virker som en evighet, og så må vi vente i tre måneder til?????
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 14. februar 2007 #10 Skrevet 14. februar 2007 hehe..å du må kanskje vente enda lenger..ååå..huff...så kjedelig..jaja..hun kommer når hun kommer=)
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 14. februar 2007 Forfatter #11 Skrevet 14. februar 2007 Hun gjør vel det.. hehe:) Må nesten krype til køys jeg nå, er litt trøtt og det verker i ryggen og låra, usj:(
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 14. februar 2007 Forfatter #12 Skrevet 14. februar 2007 Vi snakkes:) Ha en god natt og sov søtt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå