Gå til innhold

parfyme


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei gjør ikke det nå. Som regel bare hvis jeg skal ut på noe. Brukte hver dag før, men så begynnte jeg å jobbe i en barnehage med en med luftveis-sykdom slik at vi ble nektet å bruke parfyme. Og etter det har jeg blitt litt slapp;) Går jo mye bare her hjemme om dagene så.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg tenker over det så har jeg faktisk ikke brukt parfyme siden Ask ble født. Lærte på et svangerskapskurs at det var lurt å la være.. Så da har jeg gjort det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Parfyme var en av de store kvalme-triggerne i svangerskapet, så jeg har gitt bort og kastet alt av duftende ting. Orker fortsatt ikke å bruke det. Tenker det ikke er så lurt å bruke det pga Mira heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, går lenge mellom hver gang her. Faren gjør det da, så hver gang han har kost med henne, spes. på formiddagen, lukter ungen mandig, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker parfyme stort setthver dag.....Men ikke om jeg bare er hjemme...Tar den på når jeg er på vei ut døren liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte det hver dag før, men nå bruker jeg det stort sett bare når jeg skal ut blant folk (på besøk etc). Tenker egentlig ikke over det, men jeg husker at noen mente at man ikke skulle bruke parfyme når man har en liten baby.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar:) Jeg har ikke brukt parfyme på evigheter (siden jeg ble gravid), men nå frister det litt å fjonge seg littegranne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...