Anonym bruker Skrevet 14. februar 2007 #1 Skrevet 14. februar 2007 kan noen beskrive dette og hvordan ser den ut?
TøffiTrynet☠ Skrevet 14. februar 2007 #2 Skrevet 14. februar 2007 Hei! Da jeg fikk førstemann, så "merket" jeg at slimproppen gikk da jeg var på do. Kikka tilfeldigvis i skåla, og der var den! En lyserosa liten "propp". Like etterpå fikk jeg litt blødninger, og så begynte riene.
venter nr 2 i april Skrevet 14. februar 2007 #3 Skrevet 14. februar 2007 Jeg merket at den hadde gått da jeg fikk en geleklump i trusa........... Størrelse med en stor drue ca. Helt blank, og ser ut som en mellomting av seigt slim og aspik. Fødte ca en uke etterpå.
Mamsebumsen- med gutt og jente Skrevet 14. februar 2007 #4 Skrevet 14. februar 2007 Jeg hadde gått opp alle 4 etg til leiligheten. Akkurat da jeg tok i dørhåndtaket så kjenntes det ut som om vannet gikk (første fødsel 2004). Da jeg kom på do så jeg en tommelfinger stor geleklump i trusa mi. Hadde aldri hørt om slimpropp, men fikk svar på BIM sidene da. Ti dager etterpå så fødte jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå