JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 14. februar 2007 #1 Skrevet 14. februar 2007 Det var helt fantastisk å se den lille, som viser seg å være ei lita søt jente=) Hun var så vakker der hun lå og gliste og gjespet om hverandre!!! Utrolig at det virkelig er et helt menneskebarn inne i magen min...
Love my kidz Skrevet 14. februar 2007 #2 Skrevet 14. februar 2007 Ja det må bare være helt fantastisk å se den lille der inne. Vurderer sånn jeg også, litt tidlig ennå bare. Flott minne dette ja tror jeg nok =)
tik *01.04.12 Skrevet 14. februar 2007 #3 Skrevet 14. februar 2007 åh så deilig! Jeg skal på 3D UL på onsdag. Gleder meg veldig. Var på 3d med nr en også... Og selv om de tok feil om kjønnet den gangen håper jeg de er "flinkere" nå. Har så lyst å vite om det er lillebror eller lillesøster som er der inne!!! Vi er bra heldige som får oppleve dette fantastiske som skjer inni oss!
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 14. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. februar 2007 Har litt vanskelig med å stolle 100% på at det er ei jente, men jeg så det ganske tydelig selv også, tre streker og ikke antydning til utvekster i det området... hehe, så jeg velger å tro det, så får jeg heller bli sjokkert og legge ut klærne på ebay hvis det skulle komme en pjokk isteden:) Det var helt nydelig sltaå, anbefaler alle som kan og har råd til å gjøre det samme. Hun var litt vrang til å begynne meg og ville ikke ta hender og føtter bort fra ansiktet, men han fikk lurt henne til en bedre posisjon etterhvert, så vi fikk noen nydelige bilder:)
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 14. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. februar 2007 Ojsann, der gikk det litt fort ja, beklager alle skrivefeilene... hehe:)
peanut:) Skrevet 14. februar 2007 #6 Skrevet 14. februar 2007 Hvor langt på vei er du? Og hvor var du?
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 14. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 14. februar 2007 Jeg var på majorstua, hos sonografen der. Er 26+4 idag:)
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 14. februar 2007 #8 Skrevet 14. februar 2007 Åååå så morro, jeg skal på akkurat samme sted om noen uker, kommer da til å være i uke 26 Gleder meg!
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 14. februar 2007 Forfatter #9 Skrevet 14. februar 2007 Så kos, gled deg!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå