Gå til innhold

Hvilken bilstol har dere?


corleone

Anbefalte innlegg

Og er dere fornøyd med den? Vi leide en HTS BeSafe av forsikringsselskapet men hun lå så vondt i den at det var bare skriking, helt sant. Nå var jeg i går og leide en stol hos en forhandler i byen her, der ligger hun i hvert fall nesten og det går mye bedre. Vel kan de ha trygge stoler hos forsikringsselskaper men de skal jo fungere ellers også. Skal kjøre litt langt nå i vinterferien, så den biten må være i orden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Vi har samme stolen som vi har leid av forsikringsselskapet. Men vi er kjempefornøyde med det. Hun sitter godt der synes jeg og er helt rolig med en gang hun blir satt i stolen. Vi har kjørt langturer også. Nesten 4 timer og det var ikke noe problem.

Godt at det går bedre med den nye stolen. Barna er jo forskjellige de også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har besafe izi sleep, og er vel bra fornøyd med den. Bortsett fra at den er grusomt tung å bære. Men snuppa faller i søvn med en gang vi setter henne nedi, hver gang så tror hun sitter/ligger godt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå har jeg surfet litt på nettet og ser at det vi har fått tilsendt av forsikringsselskapet, er den gamle utgaven av BeSafe, forgjengeren til iZi Sleep. På sidene til If står det at de leier ut iZi Sleep da. Det var vel derfor vi bestemte oss for den løsningen. At det går an!!! Nå er jeg sint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi bruker maxicosi og er veldig fornøyd med den, enkel og lett å bære og veldig lett å få ut og inn av bilen (har base =) ). og vesla sover som en sten med en gang ho kommer i stolen og bilen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har Acta Graco m base, som kom i høst. Det første setet som er opp til 13 kg. Vi er super fornøyd med det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Acta graco autobaby med base.

Kjempefornøyd!!! Stødig og bra, og han sovner i det vi plasserer han i setet :)) lett å bære med seg,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en 5 år gammel Play. Funker helt fint, også kan den legges ganske langt ned slik at babyen ikke sitter så oppreist. Brukte den på første gutten min og valgte å ikke bruke penger på en ny.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har maxi cosi m/isofixbase, kjempefornøyd m den! hadde egentlig tenkt å kjøpe izi sleep, men basen til den kom jo aldri og dessuten var den i tyngste laget å bære.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...