Gå til innhold

Huff, triste greier...


Ane med lillegutt

Anbefalte innlegg

Var på ul i dag, fant ikke noe foster... Blighted ovum... Har fått time på UNN i morgen for å vurdere utskrapning... Så rart at kroppen bare har fortsatt uten noen grunn....

Trist stemning i heimen i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare lurer... fant de det tilfeldig på UL, eller hadde dere bestilt time fordi dere var bekymret? Noe som sa dere/symptomer på at noe hadde skjedd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg begynte med brun utflod i en dag og så blødde jeg ganske kraftig dagen etter......så da ble jeg sendt på ul...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begynte med brun utflod på tirsdag, var på legevakten, de mente at alt var som det skulle.. Rinte fastlegen min, han mente at det hørtes normalt ut, men at han kunne henvise meg til gyn. fordi jeg var så engstelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff. føler med dere. jeg blør og hadde smerter i går. skal snart til legen og blir nok sendt videre til ul ja. Kan ikke tenke meg annet enn at det er tomt her også nå.

Vi som er uheldige nå får bare prøve igjen. lykke til alle sammen,hold motet oppe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjære deg! jeg opplevde det samme i jula, var da i 12. uke, og tok en ul bare for å være sikker før jeg skulle fortelle. og så var det tomt. hadde ikke blødd eller noen andre tegn på at noe var galt.

det var fryktelig trist, ble lei meg litt i bølger.

nå har jeg fått tilbake mensen, og det hjalp veldig på min tristhet. nå funker kroppen igjen, det er mange som blir raskt gravide, så nå er det bare å stå på! Varm klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...