Gå til innhold

Har dere fått Valentine gaver?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk av snille mannen min sexy undertøy. He he tror han savner G-strengen nå, for jeg vasser rundt i bestemors truser om dagen. Mest behagelig, og fordi jeg lekker litt.

Måtte jo ha en mote oppvisning for ham da, og følte meg faktisk ganske HOT selv med stor mage og merker etter sokkene rundt anklene he he. Ja ja heldigvis så liker han meg som jeg er :-)

Ble gave til oss begge det ;-)

Hva har dere fått jenter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke fått noe jeg.Men men...har jo han.

Skrevet

Jeg har fått navigasjnscd til bilen jeg. Har ønsket meg det lenge, så ble kjempeglad.

Skrevet

Fikk en stoor rød rose jeg=)

Skrevet

Jeg fikk beskjed om at jeg var drømmedama hans og at han elsker meg! Det var i grunn mer enn nok! :) (Skal også sies at vi er enige om å ikke gi hverandre gaver på Valentines day da).

Skrevet

ingenting her! og det er helt ok.. ingen av oss som bryr oss særlig om denne dagen.

Skrevet

Kom hjem til en bukett med røde roser og en liten bamse på en hjertepute som holder en liten rose! Hadde håpa på kanskje ett kort så jeg ble så overrasket!

Skrevet

jeg fikk 7 røde roser=)

har vært sammen i 7 år snart, og har aldri fått så mye blomster, kansje 4 ganger på alle disse årene, så jeg setter stor pris på når det først kommer noe=) synes det er en fin dag jeg,,,

Skrevet

Fikk gavekort på vippe og øyenbrynsfarging-hadde tenkt å kjøpe selv så ble glad ja,har hatt en kjip dag så det ble en gladdag til slutt da :o)

Skrevet

Når jeg kom hjem i dag var hele leiligheten dekket av hjerter som han hadde klippet ut i forskjellige farger og størrelser. han hadde skrevet små søte beskjeder på dem. Og så laget han en romantisk deilig middag med levende lys osv... Liker denne dagen ;)

Skrevet

Mannen kom hjem med tre buketter med forskjellige blomster,en chanel parfyme og et gulsmykke. Følte meg utrolig bortskjemt ja :)

Skrevet

Eg fekk en nydelige oppsats med roser, hjerter og annen pynt :) Tydelig gjennom tenkt. I tillegg har han bestillt 1 1/2 time aromamassasje for gravide, som eg får benytta meg av i neste uka. Herligt! Han fekk en god middag, og sjokolade-som eg snart har spist opp... "kremt"... Vel,, han fikk hvertfall SE den først. he he he..

Skrevet

Jeg fikk en pakke ostepopp som var på tilbud på spar på tikroners-marked.............................. sukk.

Men men, vi feirer egentlig ikke slike dager vi da. Sukk

Skrevet

Glemte å legge til at han kjøpte en pakke ostepop til seg selv også..

Skrevet

Valentines day? Er det noe å feire da? :-p

Skrevet

fikk et nydelig kort av han hvor han skrev sine følelser for meg,

noe jeg setter enormt pris på for han er ikke den typen som snakker om sine følelser så ofte.

Så når han setter seg ned å skriver de ned på et kort vet jeg at det er ekte følelser som kommer på arket,

måtte tørke noen tårer da jeg leste det.

Kunne ikke fått en bedre gave på valentine.

Skrevet

Jeg fikk ikke stort.. Men jeg fikk Inhered Sodd til middag da.. He he.. Ikke min favoritt-mat, men praktisk mat, for datteren til min mann er hos oss denne uken og hun simpelthen eeeelsker Sodd..

Så dagen ble vel feiret til hennes ære.. Det er jo kjærlighet det også.. ;o)

Skrevet

Samboeren min hadde dekket stuen med 20 helium ballonger i forskjellige størelser med hjerter og greier og ett evig langt kjærlighetsbrev:D

Skrevet

Stellebag som han kjøpte når han var i usa i desember. Utrolig at han har klart å holde det hemmelig! Super fornøyd jeg!

Skrevet

Har ikke fått pakke nei...

Men for første gang på det jeg kan huske satt jeg i armkroken og så på tv.

Også masserte han ryggen min etterpå :)

Det var 5 minutter i himmelen!!!

Skrevet

Jeg fikk et kjempe fint kort med noe som lignet på et halskjede utenpå og en me to you bamse :):):):)

Skrevet

Ikke en eneste. Men han var på butikken og da kjøpte han yoghurt og ost for at jeg skal få nok kalsium. Og druer, som jeg har helt kick på for tida. Han hater melkeprodukter sjøl, så da føler jeg at han tenker på meg og elsker meg. Jeg synes at det er viktigere med slike hverdagsting enn hjertebamser o.l. på denne ene dagen i året. Dessuten sa han mange ganger som vanlig at han elsker meg, og det holder i massevis for meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...