Gå til innhold

dere som var på dagtreff asker 13 februar

Anbefalte innlegg

Hei. Sa jeg skulle legge ut hvordan det gikk på sykehuset i går. Fikk full sjekk og alt så bra ut, så nå puster jeg litt lettet ut. Var veldig godt at de tok det alvorlig og ikke minst at jeg ble godt mottatt. Nå nå bare smiler jeg masse etter å ha sett den lille igjen, gleder meg enda mer til han kommer :o)Syns det var veldig godt at dere var der når jeg oppdaget det, hdde jeg vært hjemme, så hadde jeg nok fått hysterisk anfall :o) Så takk for beroligende ord i går! Snakkes snart :o)

Fortsetter under...

Hei.

Har tenkt mye på deg!! og det var kjempe flott at alt gikk bra og ingenting i veien :) Jeg måtte jo stikke mens du enda var i telefonen, så jeg hadde tenkt å sende sms til Linda for å høre noe om hun hadde hørt noe. Veldig kjekt at du la ut info her :)

Vi snakkes, og så må du ta det rolig og slappe masse av!

Hei Hei

Så utrolig flott å høre at alt er bra med deg og den lille! Har faktisk tenkt masse på deg og håpet det beste for dere. Jeg har ikke fått mulighet til å sjekke internet før nå pga oppussing og data som har blitt tatt bort....og jeg har tenkt og tenkt på å komme meg på net for å se om det var noen ord fra deg som forhåpentligvis var positive! -Og det var det og det var flott!!!! Alltid guffent med slike opplevelser!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...