Gå til innhold

Vonde kynnere om natta!??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 38.

De siste to nettene har jeg nesten ikke klart å sove pga "vonde kynnere" og skikkelig rivninger å nedpress... men så har jeg lest at forskjellen på rier å kynnere er at kynnere ikke er vonde...

Er det rier da eller?? jeg aner jo ikke hva jeg skal kjenne eller ikke, så blir så usikker liskom... har kun noen små uker igjen, så kan vel egentlig like gjerne føde når som helst. mamman min fikk både meg å søster 2 uker før tiden så...

Hvordan er rier? Hvordan kjennes det i forhold til kynnere? Flere som har opplevd samme??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også litt vonde kynnere om natta, spes etter sex(så det skal jeg trappe ned på)

Det er ofte og harde og jeg må opp og gå og puste for å orke det, og får nesten ikke sove. Har ikke hatt det hver natt men noen netter i det siste..utrolig slitsomt. Men siden de gir seg litt når jeg beveger meg så tenker jeg det er kynnere. Og jeg får også skikkelig nedpress som du.

Jeg er i 37.uke så regner med at det ikke er rier...de kan godt vente siden jeg skal ha ks om et par uker...

Hvis de blir regelmessig er det rier og da skal du kjenne at de likosm bygger seg opp og ikke blir borte selv om du går rundt osv..

Men kan jo være mserier også da..deeet er jo slitsomt i lengden..

Håper det skjer noe snart da..lykke til

Skrevet

Hei hei lapez. Fått nettet opp å gå?

Har sjøl dissa rivningene no...som knivstikk opp i .....

Har hatt det med alle og de tror det blir sånn når ongen vrir hodet nede i bekkenet. Kynnera kan vær ondt synes eg..spesielt om de liksom når helt baki ryggen. De e ontgodt på en måte. Godt å kjenne at nåh skjer,men samtidig må man nesten lage grimasa.

E formen bedre?

Lena

Skrevet

God kveld *fødeklar*

Har vært plaget med kynnere siden uke 20, er nå i uke 34. De har tiltatt i intensitet og styrke de siste ukene og vet at det ikke er godt. "Normalen" tilsier vel atde ikke skal være smertefulle, men hvem følger vel noen mal under svangerskapet.

Mulig kroppen din nå er klar og forbereder fødselen om ikke lenge, eller det kan drøye ut videre. Uansett lykke til!!!

Kan bare sammenligne med mine kynnere, og de går over når jeg stryker forsiktig over magen( noe som malen sier de ikke skal hehe...).

Mens får smerteri bekkenet, lyskene og oppover ryggraden...

Vet bare at de ikke kommer regelmessig, men akuratt når det passer dem selv. Rier skal komme jevnlig, samt intensiteten vil øke og intervallene bli kortere!!! De ville vel ikke forsvunnet om dagen?

Er det riere du har så gled deg til å treffe ditt lille barn....

Skrevet

jeg er i uke 35 og jeg har VONDE kynnere om natten. fra forrige fødsel erfarte jeg det at kynnerne var faktisk mer smertefulle enn veene så det er nok forskjellig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...