ventende...FØDEKLAR Skrevet 14. februar 2007 #1 Skrevet 14. februar 2007 I uke 13 ble jeg målt til 16 cm.(symfysemål) Er ikke det ufattelig mye?Må være feil vel.... Er gravid for 3 gang (en MA),og det er bare 1 baby i magen min.Hmmm....
Tasseliten Skrevet 14. februar 2007 #2 Skrevet 14. februar 2007 Hm.... ja kanskje. Eg va på kontroll i går og va da 13+0 og ble målt til 11cm. er gravid for andre gang.
minime<3 in belly Skrevet 14. februar 2007 #3 Skrevet 14. februar 2007 mulig du er lenger på vei enn forventet, derfor du er større.... Jeg er i hvertfall i uke 19 nå og jeg måler 17 cm, men jeg er førstegangs så det kan jo hende jeg ikke vokser så fort som en som har hatt 3 graviditeter.
MomInUSA Skrevet 14. februar 2007 #4 Skrevet 14. februar 2007 Kanskje livmoren utvider seg og voser fortere fordi du ar vaert gravid foer, eller at du bare baerer hoeyt - husker du hvordan det var sist? Du kan jo ogsaa ha mye fostervann.
ventende...FØDEKLAR Skrevet 14. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. februar 2007 Takker for svar,skal sjekke helsekortene mine fra de andre gangene og se om jeg blir noe klokere:o)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå