jåsjenta Skrevet 14. februar 2007 #1 Skrevet 14. februar 2007 Heia:) Kan du være så snill å spå meg? Blir jeg gravid snart? Får du opp kjønn og antall? Jeg: 100781 Han: 160881 Tusen takk for svar, og ha en fortsatt fin dag:) Klemm
Håperjo Skrevet 17. februar 2007 #6 Skrevet 17. februar 2007 Jeg tror du blir gravid i sommer, får opp vårbarn, trolig april eller deromkring. Jeg vet ikke om du har prøvd lenge, men ser at du kanskje trenger hjelp av eggløsningstabletter? Ser at du snakker med en lege - nå i våres tror jeg? Jeg får opp ett barn på dere nå i det nærmeste, men det ser ut som om dere kan eventuelt får ett til etter en stund. Barna blir ett av hvert kjønn. Lykke til, og ta alt jeg sier med en klype salt!
jåsjenta Skrevet 17. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 17. februar 2007 Hei! Tusen takk for at du tok deg tid:) Vi har prøvd i 2,5 år nå, og har vært til utredning. Jeg har også vært til laparoskopi, og nå skulle alt være bra med oss begge. Før utredninga tok jeg blodprøver over 3 sykluser, og hadde el 2 av 3 ganger. Derfor er jeg usikker selv på om jeg faktisk har el hver mnd. Har derfor fått henvisning til å ta blodprøve i 2 sykluser til for å få det sjekket opp om jeg faktisk har el. Så det er nok noe i det du sier ja:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå