Gå til innhold

når er det normalt at hodet fester seg?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

kor heldig du e... Da he den lagt sej klar... ej va med jordmor i uke 29, han hadde då lagt sej med hode ned, (flink gutt) men hadde ikkje festa sej... Jordmor sa at ho trudde ikkje han ville snu sej no, å viss han skulle gjære det ville det bli voldsom romstrering, og ej ville merke det godt.. Håpe han he slått sej til ro...Skal tilbake i uke 32, så da blir det spennande og sjå... He du merka at han he "sunke" ned i bekkenet??

Virker som min beby ligger på skrå nedover... Jeg er i uke 35 snart. Magen er veldig struttete fortsatt, så alle sier at det leeenge til det skjer noe enda fordi det er ingen tegn til noe festing. Håper hun skråer inn og ned i løpet av kort tid :)

Jeg var hos jordmor i går og hun sa hodet hadde festet seg. Hun sa dette var veldig skjelden hos flergangsfødende. Er tredjemann. Er i uke 34 og har termin 6.april. Fødte førstemann to uker før termin. Er litt spent på når veslegutt melder sin ankomst..

Annonse

jeg er i uke 34 nå og jeg tror hode på lillegutt har festa seg. men vet ikke. magen har sunket masse og når han hikker så dunker det der nede..=)

håper han har festa seg og kommer snart. dritt lei av å vente nå merker jeg. vil ha tilbake kroppen min...

Sist festa hodet seg i uke 32-33 hos meg, men jeg gikk en uke over.. :( Ikke for å ta motet fra deg, altså..hehe..

Med andremann er det ikke sikkert at det kommer til å feste seg i det hele tatt.. Min har lagt med hodet ned lenge nå, men ikke festet seg.. Er i uke 33 nå, (34 på lørdag).

har termin 4 april. ja det er min første.

fikk nettopp vite at min mamma ( som bare har mæ) gikk 14 daga over termin med mæ...så må vell bare tenke at d blir muligens d på mæ da eller??

Hei!

Er fullgåtte 34 uker nå, og 2. gangsfødende. Fikk beskjed om at hodet hadde festet seg etter ul time idag. Fororige gang festet det ikke seg før rett før fødsel, så vet ærlig talt ikke om det er noen pekepinn- Spennende er det iallefall, så får vi håpe at alle vi som har flere uker igjen, klarer å holde på barnet en liten stund til;o)

Termin 09. april her;o)

Annonse

jeg er i uke 36, har termin 1.april, var til jordmor i går og hode hadde ikke festet seg. Har en fra før, husker ikke når hode festet seg med han. Magen min har sunket veldig siden søndag, og det er mindre liv enn vanlig. Men i følge jm så trengte ikke dette å bety at fødselen var nært forestående.

Min første kom 13 dager før termin, så jeg må innrømme at jeg går rundt å håper, har vært sykemeldt så lenge med bekkenløsning så nå gleder jeg meg til å få det hele overstått

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...