feb.baby! Skrevet 14. februar 2007 #1 Skrevet 14. februar 2007 Virker som d er vanlig å ha kynnere, spesielt om nettene. I natt begynte jeg faktisk å lure på om d va RIER!!!! ikke bare d at magen strammet seg, men vondt på sidene, ryggen og nedover beina!!!! Andre som har hatt d sånn?? Gikk over etter 1 1/2 t. Er i uke 38-4
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2007 #2 Skrevet 14. februar 2007 jeg har hatt d sånn ei stund er 38-1
snartmammapåny Skrevet 14. februar 2007 #3 Skrevet 14. februar 2007 Vet ikke om det er normalt, men jeg var og veldig plaget i natt. Gikk ikke over igrunnen.. Tror jeg fikk max 1 time søvn i løpet av hele natten. Så er sliten og trøtt i dag. Fortsatt vonde kynnere. Skal til jm i morgen da så tenkte å høre med henne om det var "normalt" da. Jeg er 33+4 i dag da, så er noen uker mindre enn deg. Du kan jo føde når som helst du da igrunnen, håper det går over til rier sanrt da for din del:) Muligens kroppen din som begynne rå forbrede seg på fødsel:)
feb.baby! Skrevet 14. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. februar 2007 E vel bare kroppen som forbereder seg t fødselen ja.... Sikkert bare bra ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå