Gå til innhold

Begynte å blø litt i dag og har smerter

Anbefalte innlegg

jeg tror jeg blir gal! det samme skjedde sist graviditet, å det endte med 3dagers sykehusopphold å kir.inngrep. Var hos gyn på UNN i dag, siden jeg bare er i femte uke kan de ikke se noen hjerteaksjon. skal tilbake om en uke til videre undersøkelser... Tror ikke livmoren min ønsker å ha besøk der nede... Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, blir gal av å "vente å se"..

Fortsetter under...

Uff, det der er ikke no moro. Er i samme situasjonen. begynte å blø i dag, men det har stoppet nå. Føler meg så forferdelig usikker. Skal ikke på UL før til neste fredag....føler det er en evighet til.

Så lenge ikke no annet er bevist, så går nok dette bra.

Har kjøpt grav.tester, så spørs om jeg ikke tar en test i morra.

Lykke til, jeg krysser fingrene for at det går bra med oss begge!

vil ikke anbefale deg å ta en graviditetstest.. en stund etter en eventuell abort vil likevel HCG verdinene være høye å slå ut på testen, den kan da lure deg...

Trodde ikke det var mulig å måtte gå gjennom samme helvette på nytt... Før jublet jeg hver gang jeg fikk mensen, har hatt uregelmessig mens siden jeg fikk den. Enkelte år har jeg kansje bare hatt mens 3 ganger på 4-5dager..legene har forberedt meg på at jeg mest sannsynlig ikke kom til å bli gravid... nå har jeg klart det etter mye hard jobbing to ganger, forrige gang gikk det ikke å nå..... nei jeg vet ikke...

Stakkars deg! Jeg føler med deg, det er fælt å gå og vente! Har hatt blødninger siden uke 5 selv, har sett hjerte slå for litt over ei uke siden, men er jammen ikke sikker på om at alt er som det skal være enda likevel (uke 7 nå). Skal til gynekolog på tirsdag, men det er lenge å vente!

Vi får bare håpe at alt er som det skal være for oss begge.. Er jo mange som har blødninger i svangerskapet uten at noe er galt!

det er godt å snakke med andre i samme situasjon! Man føler seg så hjelpesløs, det er jo ingenting man kan gjøre fra eller til.. Gynekologen sa at det skulle egentlig lite til før slimhinna i livmora ville blø, "den er svampaktig -suger tilseg alt" sa han.. Skal tilbake til neste uke til ny ul. å nye blodprøver, får håpe livmora ombestemmer seg å holder på babyen min...

Jeg er helt nede nå, ser ingen lyspunkter... det eneste må være at jeg er på jobb på sykehuset.. om noe skulle skje så er jeg jo så nerme som det er mulig ..

Håper virkelig det blir MANGE oktoberbarn i år å at vi også får oppleve det!

det var veldig så mange som begynte å blø i dag, jeg og :-( startet med litt lyst når jeg tørket meg på formiddagen, men har blitt mer og mer, så tror vel neppe dette går bra .Er 5+3 i dag.Tok bl.prøve i dag og skal ta ny på mandag....

Hvordan rødfarge er det på deres blødninger?

Annonse

hei jeg begynte også og blø på lørdag,er 5+2uker på vei nå.blødde til mandag.nå har jeg bare litt brun udflod når jeg tørker meg,og ingen smerter.var hos legen,og UL i går.kunne ikke se noe pga det er for tili.ska igjen på mandag.tok også bl.p i dag og ska ta ijen på fredag,er så spent.håper ail går bra,jeg begynte med endel friskt rødt blod og deretter mørkt.

lykke til alle sammen!!!krysser alle fingre..klem!!!!

Hei på deg.

Hørtes ikke kjekt ut... Ville bare si at jeg opplevde det samme. Hadde veldige magesmerter og blødde. var på ul i dag og såg et lite hjerte dunke. Jeg var sikker på at alt håp var ute. Håper du får oppleve det samme! Lykke til!!

Blødningen begynte på mornigen med friskt blod, men bare litt når jeg tørket meg. Nå er det brunfarget å mengden tiltrer.. Smertene blir også verre...

Som du nevner er det helt utrolig å se at hjerte dunker, sist graviditet fikk jeg oppleve det. 3 dager sendere ble jeg innlagt med s.a... opplevelsene derfra sitter i meg, jeg tror det går denne veien denne gangen også... Har mistet troen på å noen gang få oppleve å komme videre enn 1 trimester...

Huff... Jeg har også mistet, hadde MA i uke 12, og vet hvordan det er. Forstår veldig godt at du er bekymret. Det sitter igjen i meg også, men samtidig så hadde jeg en mye sterkere følelse for at noe var galt den gang, det har jeg ikke nå. Ønsker deg mye lykke til!! Ikke noe kjekt å være bekymret!

Det der er ikke noe hyggelig. Men i forrige svangerskap blødde(veldig lite) jeg i 5 uke, var på ul på sykehuset og fikk beskjed om at det var ma. Fikk beskjed om å ta blodprøver samme dag og etter 3 dager og faste for å ta utskrapning. Når jeg kom for å ta utskapningen fikk jeg beskjed om at med den HCG stigningen var det IKKE ma, du trenger ikke utskapning! Og her sitter jeg med ei lita prinsesse på 13 mnd :-)

Det kan gå bra! Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...