Gå til innhold

IKKE GI BORT ENERGIEN DERES JENTER!!

Gjest anouschka with Love

Anbefalte innlegg

Gjest anouschka with Love

Sitter å leser her inne. Jeg blir snart alenemamma til nummer to. Vil først gratulere dere med Valentins dagen i dag, og minne på at dere ikke skal gi bort dyrbar energi på ekser :0). Ta vare på dere selv! Det skal være en herlig tid fremover. Vi velger selv vår fremtid! Spar på kruttet til dere selv jenter! GIRLPOWER!!! :)))

Fortsetter under...

uff...jeg er en sånn som gir bort energien.jeg har fått min vakre jente,har flyttet fra barnefar,men har fortsatt et forhold til han.-og det tross hans to drittunger i tenårene som har gjort hele graviditeten til en mare.de har vært sjalu og fullstendig imot alt sammen.derfor flyttet jeg,da jeg var 5 måneder på vei.nå er jenta mi 1 måned,og jeg er da fortsatt sammen med barnefar.barna hans har enda ikke sett halvsøstra si.

og jeg er så sint på barnefar,og lyst å gå fra han.men så er jeg så utrolig glad i han....

Denne tråden likte jeg! Jeg har ligget våken halve natta og irritert meg over at eksen min har så mye glede av å prøve å gjøre livet mitt surt! Han er ikke barnets far, men han skulle vel ønske det. Jeg ble gravid bare to måneder etter at jeg flyttet fra han..med en annen selvsagt. Eksen min ser fortsatt på meg som hans eiendel og setter ut stygge,usanne tykter om meg og prøver å sette vennene mine mot meg... Andre dager ringer han og vil ha meg tilbake og vil være stefar til sønnen min. Han vet så godt at jeg ALDRI kommer til å ta han tilbake, og at jeg helst ikke vil se han igjen, men han prøver seg likevel... Og når han blir avvist gjør han slemme ting... Hva skal jeg gjøre da?? Han kaller til og med sønnen min for Noah fordi han mente vi hadde bestemt at vår sønn skulle hete Noah...men han er ikke VÅR sønn.. han er MIN sønn, og han skal ikke hete Noah... Æsj,mannfolk! Og nå sitter jeg å tenker på hvorfor jeg orker å bruke energi og tanker på han... Han har da virkelig ingen ting med mitt liv å gjøre lenger! Jeg skal jammen slette nummeret hans og slutte å svare når han tar kontakt! Jeg vet jo at jeg bare blir sittende igjen å være såret likevel! Og det gjør det jo ikke noe bedre for babyen min i allefall... At jeg gidder...hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...