Gå til innhold

Ang tullete kropper !!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

JEg holder på å gå fra vettet her! Hvorfor ?

Jo, den 6.februar fikk jeg TR, 15 DPO og merkelig. Varte i 2 dager før den forsvant!!! Etter det har det kjentes ut som om jeg skal få TR HELE TIDEN !!!

Det murrer og putrer og magen er helt i ulage. Oppblåst er den også, så bukseknappen må skjules åpen under et tykt og slakt belte...

'puppene "sitrer" på en måte de og, er ikke spesielt ømme eller harde, bare litt uvante ( hehe... skikkelig god til å forklare) tror de er litt oppblåst de og. Kvalmen har kommet og gått i flere dager... har trodd magesjuka var på vei - men ikke mer skjer...

Har etter TR tempet 3 dager hvorav to var normalt lave. Men i dag fikk jeg en kjempehøy måling igjen!

Hva er det som skjer ????? Kjempelei av dette ! Har prøvd å fortelle meg selv at da TR kom, og tempen sank var det ingen muligheter for at en spirre skulle ha slått rot, men nå etter høy temp i dag er jeg like usikker igjen !

Orker ikke å gå å tenke på dette hele tiden, så i dag kjøpte jeg meg en test. Får jeg høy temp i morra lurer jeg på å ta den !

Da kan jeg i allefall få det helt bekreftet at ikke noe er på gang - og skulle det bli en pos test er jeg redd det må være noe galt..... Hadde en MA i sept med like symptomer i forkant.....

Åhh... hvorfor kan ikke kroppen min funke " som normalt" da `!!!!!!!

Uff dette ble langt - men trenger litt positiv støtte fra noen..snufs...

*litt betuttet *

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, hadde jeg vært deg så tror jeg ikke jeg hadde klart å vente med å ta test ;-) Høres jo litt spes. ut med tr i kun to dager pluss masse andre grav.tegn da!!

Skrevet

Greide ikke å holde meg i går..... tok en test på ettermiddagen, som da selvfølgelig var negativ. Tempet svært høyt i dag også... så enten er det et rart tilfelle av influensa, eller så får jeg prøve en test til i morgen tidlig :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...