Gå til innhold

Har alle desemberbarna "funnet" hendene sine?


Beibi82

Anbefalte innlegg

Snuppa mi (11uker) har ikke funnet de ennå, ikke så hun ser på de iallefall. Men hun har nevene stadig i munn da... er vel like før da eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er det nok like før ja. Her har hun spist / gnagd på henda en god stund men det er først de siste dagene hun har sett på dem. Øya går helt i kryss så jeg fikk meg en god latter førsta gang jeg så det! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julie har funnet hendern sine... e så søt når ho kikka på dem og finn ut at ho kan styr dem i munnen sin... bi gjerne litt små sjegel da.. hihi... også bruka æ å tre babygymme over kurven hennes og da når ho å slå i lekan... meget populært :D

 

Du ska se frøkan di oppdaga dem snart ho også...

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun ser ikke på dem (10 uker), men hun spiser dem jo nesten opp. JEg vet ikke når de oppdager hendene sine jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg venter spent på at snuppa skal "se"hendene sine....foreløpig bare smatter og suger hun på dem...og totter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun så på de første gang i går morges, hun er to mnd i morgen! Hun har gnagd litt på knokene, men aldri kikket på de -morro å se i går at hun har begynt med det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillegutt har de siste dagene begynt å spise på hendene sine, spesielt den venstre (kanskje han blir venstrehendt?). Men har ser ikke på dem ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyboy har sett dem- først gnagde han og smattet på dem- nå ser han på dem hele tiden, utrolig morsomt åå se på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jonathan er 7 uker og gnager bare på hendene enda... han prøver og se på de men blir bare irritert og sjeler som fy.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...