Gå til innhold

Oppfordring: bruk retten til fritt sykehusvalg slik at ventetiden for ass. befr. blir så kort som mulig!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Vi bare oppfordre alle som skal søke om ass. befruktning om å benytte seg av retten til fritt sykehusvalg! Det er stoooore forskjeller på ventelisten på de offentlige sykehusene som tilbyr denne behandlingen. Haugesund og Tromsø har nesten ikke ventetid, og man kan behandles ved disse sykehusene uansett hvor man bor i landet. Det kreves imidlertid at man har en gynekolog som kan følge opp på hjemstedet. For ytterligere info, kan dere se på svaret jeg har gitt til:

"mysill_24pp*utålmodig*".

Min mening er i alle fall at det er dumt å bruke penger på private sykehus når det finnes offentlige sykehus med samme tilbud hvor det nesten ikke er ventetid. Men valget er deres :))

Fortsetter under...

Tenkte bare jeg skulle legge til at hvis en velger å bruke en annen klinikk må en betale reise og opphold selv!!

Personlig reiser vi fra Ålesund til Trh å har fått refundert mellom 5000-7000kr på de 4 gangene vi har vært der.

Blir jo lett en del penger det også.

Men står en å skal velge mellom privat og offentlig pga ventetid er det jo ikke så ille.

vi kommer fra trøndelag og har fåreløbig søkt til tromsø...

men lurer litt på å søke privat også???

søker i såfall i trondheim...der har jeg familie så reise og opphold koster ikke akkurat skjorte...mer eller mindre gratis...men selve behandlingen koster jo en del privat da...

valgets kval liksom

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...