Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er det 9 år siden jeg traff samboeren min. Det er Valentines dag og vi skal på kino etterpå og kose oss. Jeg er inne i min 15 pp og er litt lei for tiden. Hver eneste mens etter at jeg sluttet på pillen 1 januar for ett år siden har jeg hatt 26 dagers sykluser. I dag har det gått 28 dager siden sist mens, og da jeg oppdaget det på jobb i dag ble jeg så optimistisk, og tenkte at JA kanskje det har gått i orden denne måneden!!! Man skal jo tenke POSITIVT! Tenkte at denne dager er jo PERFEKT å fortelle kjærsten min at vi er gravide!! Løper til apoteket etter jobb og kjøper CLearblue. Løper hjem og tester. På vei hjem ser jeg for meg ansiktet til kjærsten min i det jeg forteller den glade nyheten, tenker tilbake på når det kan ha skjedd at jeg ble gravid, om hvilken mnd vi kommer til å få barn, og hvem som skal få vite det først, og hvordan jeg skal fortelle det på jobben. Så kommer jeg hjem, og så POFF, drømmebabyen forsvinner ned i do med negativ urin. BUUUUUUUHUUUUUU! Her sitter jeg og hylgriner og lurer på hva samboeren min kommer til å tro når han kommer hjem fra jobb, og jeg sitter her med svart mascaraansikt og bare er så sinnsykt sinnsykt lei meg. Noen som kjenner seg igjen? Klem fra meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner deg godt, men det er best å teste med morgenurin...

Klem

Skrevet

husk at det tar noen uker før en test evt vil vise positvt da..;)så det kan bare være at du har tatt den for tidlig..vi forsøkte å bli gravide i over et halvt år, tok vel en test i uka, hehe...så, svaret er ja!kjenner meg igjen!

Skrevet

Huff da... men, ta nå ikke all sorgen på forskudd da,vennen..

Så lenge mensen holder seg borte er det håp. Vet mange som ikke har fått positiv test før både 1 og 2 uker over ikm...

Masse lykke til, og håper du snart får en positiv test:)

Klemm

Skrevet

Takk for melding, men mensen kom med full styrke i dag gitt. Ja ja, nå er det bare litt under tre uker til utredning. Blir godt å komme igang med det og da, selv om jeg så gjerne skulle klart det på egenhånd. :0) Men humøret er bedre i dag enn i går. Life is a rollercoaster....

Klem fra Olianna

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...