Anonym bruker Skrevet 14. februar 2007 #1 Skrevet 14. februar 2007 Jeg kunne tenke meg å være nybarbert når jeg skal føde, men lurer litt på om det er vanlig? Kommer dere til å være hårete eller barbert nedetil når dere skal føde? Eventuelt sist dere fødte?
Ny bebis i magen! Skrevet 14. februar 2007 #2 Skrevet 14. februar 2007 Jeg har gitt opp alt som heter raking der nede jeg. Kommer ikke til, og er bare et ork. Gidder ikke akkurat spørre mannen min om han vil gjøre det. Da får jeg være uten. Regner med de har sett et par hårete skrefser før....
PlinkiPlonk Skrevet 14. februar 2007 #3 Skrevet 14. februar 2007 Denne gangen skal jeg være nybarbert!! Var det ikke sist, å da klagde JM på hårveksten. Ikke noe godt å sy en 30-40 sting med en masse hår som blir sydd fast. J***** vondt når det grodde fast og lugget. Så nå skal jeg være glatt som en barnerumpe:
Gjest Skrevet 14. februar 2007 #4 Skrevet 14. februar 2007 Eg lika å vær barbert der nere for min egen del. Føler meg " renere" da. Så hvis eg har sjans så vil eg vær barbert der nede. Heldigvis har sambo forståelse for at eg e mest komfortabel sånn, så han stiller opp som barberer noe han har gjort siden magen min kom i veien... *sukk* Savner egentlig musa mi eg...
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2007 #5 Skrevet 14. februar 2007 Det har ikke jeg tenkt på en gang. Skal nok forsøke å få samboeren til å rake meg før det braker skikkelig løs ja...
Diva Muffin Skrevet 14. februar 2007 #6 Skrevet 14. februar 2007 Jeg driter i det. Hvis jordmora synes det blir problematisk å sy, så får hun bare hente frem barberhøvelen og rake alt hun lyster.. Jeg ville følt meg teitere uten hår enn med.. kjønnsvorteutbrudd. Fint at de gjemmer seg i skogen fremfor å være helt blottlagt
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2007 #7 Skrevet 14. februar 2007 Bare husk: små rifter etter barbering med høvel er ikke bra mtp infeksjoner...
zeemum Skrevet 14. februar 2007 #8 Skrevet 14. februar 2007 Jeg hadde termin i går og tenkte mens jeg dusjet at jeg skulle prøve å stusse litt siden det er ei go stund siden sist jeg kom til der nede for å "justere"! Så jeg brukte høvelen uten å se.....men da jeg tok fram et speil etter dusjen var jeg rimelig flau! Så ut som en skamklipt sau! Hehe, så da måtte jeg bare fjerne alt:) Så man kan si at jeg er temmelig barbert i forkant av fødselen. Men jeg synes det er helt greit. Blir lettere å holde det rent i etterkant i forhold til blødninger osv. Tenkte jeg skulle bare stusse, men ble snau istede! Hehe, takler ikke jordmor det så får hun lukke øynene..
godiva med 3 gull Skrevet 14. februar 2007 #9 Skrevet 14. februar 2007 Er alltid nybarbert, og har ikke tenkt å slutte med det.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2007 #10 Skrevet 14. februar 2007 Nei, tenk dette hadde aldri falt meg inn! Det å ha litt hår der nede er jo det som skiller oss voksne jenter fra barn! De er der for å beskytte og jeg tror vi kan si med sikkerhet at de på sykehuset er nok mere vant til å se hår, enn uten. Det vil ikke si at jeg skal komme som en hvilken som helst ape. En vil jo føle seg velstelt.
smørblomst og lille Ole Skrevet 14. februar 2007 #11 Skrevet 14. februar 2007 Klagde jordmoren på hårveksten? Er det mulig? *dåne* Hvorfor barberte hun deg ikke da hvis håret var i veien? Jeg har prøvd å få bort litt, men det er litt vanskelig med den store magen som er i veien. Jeg har ikke en mann til å hjelpe meg heller, så jordmoren min får bare tåle litt hår ;-)
Mamsebumsen- med gutt og jente Skrevet 14. februar 2007 #12 Skrevet 14. februar 2007 "Glufsa" mi må igjennom så mye vil ikke utsette henne for barberkutt og barberkviser i tillegg... Men jeg har trimmet henne, så håper at hun kan være relativt nyfrisert for anledningen ;-)
Mamsebumsen- med gutt og jente Skrevet 14. februar 2007 #13 Skrevet 14. februar 2007 "skal ha i februar" Takk for en god latter! Bra det ikke er bare er jeg som har problemer med å nå frram.
Gjest otilie79 **fødeklar ** Skrevet 14. februar 2007 #14 Skrevet 14. februar 2007 Har barbert meg hele veien, prøvde å la det vokse ut, men det klødde sånn, så det var bare å finne fram høvelen og rake på gefülen:) Så ikke ut etterpå, men det klødde hvertfall ikke.
sweet dreams Skrevet 14. februar 2007 #15 Skrevet 14. februar 2007 of course! med hjelp av gubben går det fint å holde skogen nede kort og fin sist, og det skal den være denne gangen også! prata med ei jordmor om akkuratt dette, og ho sa at de aller aller aller fleste var barberte og det var veldig greit!!
zeemum Skrevet 14. februar 2007 #16 Skrevet 14. februar 2007 det hører med til historien at jeg også måtte ta leggene senere på dagen! Så det skulle stå mer i stil:) Hilsen frøken hårløs:)
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2007 #17 Skrevet 14. februar 2007 jeg skal barbere meg. gjør det hver 3.dag. har termin i dag og magen er litt i veien, men det leteste for meg er å sette meg i dusjen foran speilet....
ks23 med William og Lucas Skrevet 14. februar 2007 #18 Skrevet 14. februar 2007 nei det trur jeg går dårlig gitt..Pluss at de er vel litt vant med litt hårete glufser der går jeg utifra Kommer jo ikke til der jo, så vidt jeg klarer og tørke meg liksom så, nei da får de nok heller tåle og se det. Men til vanlig liker jeg og frissere der assa men nå har jeg gitt opp rett og slett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå