Gå til innhold

I natt

Anbefalte innlegg

Skrevet

drømte jeg at jeg var gravid..Tror jeg tenker så mye på barn og graviditet at det går helt til hodet på meg..hehe!

Men var skikkelig gøy å drømme at jeg hadde mage med baby inni(selv om drømmen var på grensa til å være til grotesk)...Bare følelsen av å ha en stor mage...aaahhh, jeg gleder meg sånn til å bli gravid jeg =)

Andre som drømmer at de er gravide?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har bare drømt det noen få ganger, og det er lenge siden nå. Skulle gjerne drømt litt om det igjen, for det må jo være fantastisk koselig mens drømmen pågår. Sist jeg drømte det husker jeg at jeg også drømte at samboer'n var veldig happy... hehe

Jeg er jo helt sikkert sanndrømt da!!!

Det er sikkert du også :o)

Skrevet

Uff. Ja drømmer hver eneste natt... Blir jo sliten når jeg våkner...hehehe

Jeg husker jo fra den gangen jeg var gravid. Lå på ryggen i senga og så på magen min... Hehe... Kunne se pjokken ligge på den ene siden. Veldig skjev kan jeg vel si... Men så ser jeg han flytter seg over på den andre siden...

Wææææ..... Det var ekkelt....hehehe...

dere burde glede dere... Klart det blir litt slitsomt etterhvert, men hvert alt sammen....Da tenker jeg på Bekkenløsning, kvalme svangerskapsforgiftning.... det er skummelt å gå gravid, men man skal jo tenke på det positive sidene...hehehe

klem

Skrevet

Jeg drømmer det så ofte for tiden! Drømmer at jeg er gravid, at jeg føder, også har jeg drømt at jeg har fått positive graviditetstester. Elsker de drømmene, skulle ønske de var sanne=)

Skrevet

jeg tror jeg bare har drømt en gang at jeg var gravid og det var ganske koselig:)stor og fin!!:)

men jeg drømte også en gang at mamma kom til meg med en baby og sa at den jentebabyen var min og nå måtte jeg se å ta vare på babyen min!jeg hadde visst født henne for 3 dager siden og hun hadde ikke fått mat så nå måtte jeg ta meg sammen!:)hehe

jeg fikk sjokk og kunne ikke huske at jeg hadde verken født eller vært gravid og blånekta for at det var min baby men jeg hadde melk i puppene og da var det lissom greit at hu var min:)hehe

uff...har så rare drømmer jeg altså....:)

Skrevet

Hehe..ja, får satse på at vi er sanndrømte begge to! Det hadde vært noe det =)

Skrevet

Joda...blir nok slitsomt tenker jeg! Er jo mye en kan og vil bekymre seg for, men som du sier så må vi jo tenke positivt! Er mye jeg gleder meg til, men skjønner jo at en graviditet ikke bare er idyllisk =)

KleM

Skrevet

Haha...sånne drømmer er litt sketchy....litt sånn creepy egentlig! Har drømt mye rart jeg og, som at jeg føder andre ting enn en baby, eller ammer andres unger..hehe, ganske sykt!

Skrevet

Jepp, skulle GJERNE hatt en positiv test i hånda, og da ikke i en drøm, men på ordentlig!

Hm...blir nok påvirka av alt baby-snakket her =) Men det er jo bare gøy!

Skrevet

nei det er utrolig mye rart en kan drømme!

hadde jeg fortalt halvparten av mine drømmer her inne så hadde jeg blitt kasta ut fra bim:)hehe.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...