Gå til innhold

tips til god sportsvogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som kan hjelpe meg med noen tips til en god sportsvogn? Har en Brio Kombi, men sportsdelen funker ikke for meg. Trenger en sportsvogn som er smidig, har god liggestilling, kalesje, lett å legge sammen, ikke altfor tung. Anyone?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Teutonia mistral kanskje? Har hatt den selv. Eller OTH om du vil ha trehjuling,.

Skrevet

Kommer an på om du vil ha en som er vendt mot deg eller ikke.

Av de som kan brukes begge veier:

emmaljunga city cross - vanlig sportsvogn, med full liggestilling og fotbrett som kan reguleres i to posisjoner, liten og lett

emmaljunga city jet (ikke helt flat liggestilling, ikke regulerbart fotbrett, svingbare forhjul)

teutonia mistral (evt. mistral S med svingbare forhjul) - vanlig sportsvogn, full liggestilling, regulerbart fotbrett, vendbart håndtak, liten sammenlagt lett.

Av trehjulinger har både teutonia spirit s3 og quinny comfort vendbar sittedel. Er iallefall mindre og lettere enn brio kombi. Begge har full liggestilling, og regulerbart fotbrett, svingbart forhjul som kan låses. Aner ikke hvordan de er å slå sammen.

Av de som kun er forovervendt:

trehjulinger:

Tfk joggster twist ( hørt masse bra om den vognen, liten sammenlagt, god liggestilling, regulerbart fotbrett, svingbart forhjul som kan låses)

One tree hill urban jungle (har hatt denne selv, var utrolig fornøyd, god liggestilling men ikke helt flat, svingbart forhjul som kan låses, veldig lett å legge sammen/slå opp, lett, minus er: ikke regulerbart fotbrett, kunne hatt litt lunere kalesje)

Easywalker (sky: full liggestilling, svingbart forhjul som kan låses, kun 8 kg, liten sammenlagt, ikke regulerbart fotbrett

classic: liten og lett, fast framhjul, ikke full liggestilling, ikke regulerbart fotbrett)

Firhjulinger:

teutonia timmy (full liggestilling, liten sammenlagt, lett å slå sammen, lett - har denne selv og er veldig fornøyd)

Brio Race (ikke full liggestilling, men mange som har den som sovevogn alikevel. Ellers samme kvaliteter som timmy)

Emmaljunga scooter- (heller ikke full liggestilling, men lenger ned enn race, ellers samme kvaliteter)

De jeg kom på i farten =)

Skrevet

TFK Joggster Twist! Har sett på mange vogner,men den har skilt seg ut som helt suveren på mange måter i mine øyne;-)

Romslig,lun,liten sammenlagt,'innebygd' myggnetting som kan byttes ut med stormtrekk på vinteren,full liggestilling++

www.buggy.de

her kan du se demo;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...