Heidi med to gutter + spire Skrevet 14. februar 2007 #1 Skrevet 14. februar 2007 Tok blodtrykket på jobb i går, og det var på 138/ 104! Har steget velig siden starten! Er dette høyt og unormalt!? Er veldig mye kvalm og har en del vondt i hodet også! Noen som vet hva dette kan være????
Ny bebis i magen! Skrevet 14. februar 2007 #2 Skrevet 14. februar 2007 Du burde kontakte legen din og få sjekka det igjen. Kanskje det var ekstra høyt pga du var stressa og på jobb og sånt. Men siden du er kvalm og vondt i hodet, bør du få sjekka det opp!
♡prins07 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ prinsesse08♡ Skrevet 14. februar 2007 #3 Skrevet 14. februar 2007 Jeg hadde tatt kontakt med lege eller jm. De kan jo ta test av urinen for å utelukke at du har sukker eller proteiner i den. (tror kanskje det er bare å levere en urinprøve på laben på doktorkontoret, dersom du ikke vil ta kontakt med jm eller lege...) Så er du på den sikre side..
jonapona Skrevet 14. februar 2007 #4 Skrevet 14. februar 2007 Ring legen! Høyt blodtrykk kan være tegn på svangerskapsforgiftning! Er spesielt ikke bra at undertrykket ditt er så høyt (men det kan jo være at det er feil det du har fått målt på jobben??)
Heidi med to gutter + spire Skrevet 14. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. februar 2007 er en sykepleier på jobben som gjorde det! Siden jeg ikke har følt meg bra i det siste! Det er en sånn automatisk blodtrykksmåler! Men skal få dratt til legen i morgen og sjekke det da! Takk for svar alle sammen:)
Heidi med to gutter + spire Skrevet 14. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 14. februar 2007 du har termin på bursdagen min:) og så er du født samme år som meg... morro:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå