Gjest Skrevet 14. februar 2007 #1 Skrevet 14. februar 2007 jeg er 14+1 i dag, og livmoren min har strukket seg helt til navelen. det er ikke tvil om at det er livmoren, har også hvert på ul så hvet det bare er en der inne. er livmoren for høyt oppe, og kan dette bety at det er noe galt? skal ikke til legen før i midten av april, men hvis det er unormalt så vil jeg dra før. er 2.gangs.
~HelenMarie+3jenter~ Skrevet 14. februar 2007 #2 Skrevet 14. februar 2007 Ikkje unormalt nei. Hvorfor var du på tidlig ultralyd? Og ka sa dei om termin??
Gjest Skrevet 14. februar 2007 #3 Skrevet 14. februar 2007 jeg har hatt 9 sa pga en blodsykdom jeg har (som de ikke fant ut av før i desember 2006) så nå får jeg ekstra oppfølging, har vert på så mye ul at jeg har glemt hvor mange ganger...kjekt å se den lille har samme termin, var planlagt, så brukte eggløsnings test...så de kan jo ikke si så mye på terminen. men det er ingen som har målt høyden på livmoren. (det SF målet. står i boken at det først ved 18 fullgåtte uker skal livmoren ha strekket seg opp til navlen, er jo litt over 3 uker til det.)
Gjest Skrevet 14. februar 2007 #4 Skrevet 14. februar 2007 Hvis du har vært på så mange UL, hadde de nok registrert d om noe var unormalt... Se forøvrig svar på skravle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå