Madame Prompadour Skrevet 14. februar 2007 #1 Skrevet 14. februar 2007 Legen ringte meg i dag, de hadde fått resultatet av blodprøven min. Jeg hadde visstnok en VELDIG lav HCG (54), og det tyder ikke godt. Dette var trolig IGJEN en veldig tidlig SA. Skal måle med CB igjen om en uke, da er det å forvente at den er negativ. Dersom den mot formodning skulle være positiv, sjekker vi videre. Men det ser som sagt dårlig ut :-( Det jeg ikke kan fatte, er at jeg fortsatt har veldig ømme bryster og mye høyere temperatur enn normalt. Dette har jo skjedd før, så jeg begynner å bli vant til det nå. Det eneste som er ok er at jeg ikke rekker å bli altfor innstilt på at jeg er gravid før det hele går på dunken. Takk allikevel til dere som krysset fingre og tær - jeg gjør det samme for dere!
mamamimmi Skrevet 14. februar 2007 #2 Skrevet 14. februar 2007 Hei, Kjaere Mme P, det var triste nyheter. Men kan der ikke vaere et litet håp at HCG er lav nå i begynnelsen, men stiger etterhvert? Krysser alt, Klem
martine68 Skrevet 14. februar 2007 #3 Skrevet 14. februar 2007 Stakkars deg vennen. Dette er jo bare trist. Enn å måtte være så nær liksom. Synes det høres rart ut at tempen er så høy hvis det er en SA, men det tar kanskje tid før kroppen skjønner at den ikke er gravid lenger. Stor trøsteklem fra
atpåklatt08? Skrevet 15. februar 2007 #4 Skrevet 15. februar 2007 så leit å høre, kanskje det går ann å klamre seg til et lite håp trøsteklem herfra også
maritmora Skrevet 15. februar 2007 #5 Skrevet 15. februar 2007 Henger på en trøsteklem fra meg også. Men det er vel lov å ha et lite håp enda.
skifer Skrevet 15. februar 2007 #6 Skrevet 15. februar 2007 Jeg vil bare gi deg en klem jeg,regner med at legen din vet hva han prater om,selv om jeg håper han tar feil nå.. ((((((klemmeklemme))))))
Beth Skrevet 15. februar 2007 #7 Skrevet 15. februar 2007 Så trasig, kjære deg! Med så låg hcg har du vel ikkje lenger positiv graviditetstest ein gong. Kjempedumt. Godt å sjå at du er ved godt mot - lykke til vidare!
*BLÅFUGL* Skrevet 15. februar 2007 #8 Skrevet 15. februar 2007 Uff så leit- hadde virkelig unnet deg at spiren satt denne gang.! Ønsker deg alt godt i det videre- håper for deg neste måned! Trøsteklem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå