Gå til innhold

kuler i det ene bryst

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det kjertler mon tro, de er stein harde, og bare i det ene bryst. mulig det er vanlig, i forhold til melken som skl komme...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

DYTT!! Jeg har også kjent små kuler i høyre bryst.. tenkte også at det hadde noe med amming å gjøre, men vet ikke..

Noen som vet om det er vanlig?

Skrevet

Hei..jeg har fått en kjempestor kul i høyre bryst den er 5 ganger 2 cm...var sikker på at det var en svulst,men var og tok ultralyd og en biopsi prøve av den,og det viste seg at det bare vare en melkekjertel som hadde hovnet opp.

Så jeg tror nok det bare er kjertler som har hovnet opp..det er visst ganske vanlig og helt ufarlig..;)

Skrevet

Jeg ville ha sjekket klumper i brystet uansett!!!

Bedre å sjekke en gang for mye når det gjelder dette! Er jo en grunn til at man blir oppfordret til å sjekke brystene jevnlig for klumper!

Ikke meningen og skremme noen! Men jeg ville ha sjekket!

Skrevet

Dette emnet har jeg lett etter i flere uker, må si jeg ble litt lettet. Jeg er bare 9 uker, men for 5 uker siden fikk jeg en stor, vond kul i høyre bryst. Har vært hos legen og skal inn på sykehuset, men det er så fryktelig lang ventetid, blir grønn av bekymring. Kulen er i det brystet jeg ammet mest på sist svangerskap, så jeg håper at det bare er en melkekjertel, selv om det er veldig tidlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...