Gå til innhold

Dere 2.gangs gravide

Anbefalte innlegg

Skrevet

kortid kjente dåkke liv denne gangen?

Eg gleda meg sååå grådig til den lille begynne å gi seg til kjenne inni der..

e bare 10+2 idag då,så må jo smøre meg med tolmodighet en stund til endå.

første svangerskap kjente eg spark første gang i uke 17.

snek meg inn her fra 1.trimester eg..hihi..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjente første propell bevegelser i uke 12. Gled deg...

Skrevet

Hei,hei =)

Kjente vel så vidt liv i uke 16-17....så ble d rolig...så i uke 19 litt mer dunk...ikke bobler ;) Nå er jg i uke 22, hver kveld, kjenner jg spark...spesielt etter litt is...mmm....hihi :)

Velkommen til 2 timester snart da :) !!

Skrevet

jeg kjente et lite stryk paa innsiden i uke 13, saa noen faa bevegelser (fornemmelse av bevegelse mer enn spark) av og til i uke 14 til 15, saa ble det stille en stund, saa begynte det paa igjen i uke 17, og naa i uke 18/19 kjenner jeg den lille hver dag, men fortsatt veldig svakt og ikke regelmessig. I gaar kjente jeg fire smaa spark etter hverandre nederst i magen naar jeg satt paa jobb - det kiler.

Saa du maa nok vente litt - den lille begynner jo ikke aa bevege seg foer 10 uker - saa om et par uker er vel det tidligste du kan kjenne noe - har jo sett her inne at noen kjenner den lille i uke 11/12, saa du trenger ikke aa ha saa lenge aa vente. men, ogsaa, det kan hende du kjenner den lille senere denne gang en sist - det er saa forskjellig.

Skrevet

Hei!

Jeg kjente noe allerede uke 12/13, men først fra uke 19 daglige spark. Men morkaka mi ligger også foran på magen, så det kan ha dempet sparkene noe.

Skrevet

jeg begynte å kjenne bevegelse i uke 12...nå kjenner jeg hver dag, alltid før jeg sovner, litt om morgenen hvis jeg ligger lenge, og noen ganger ett dullt fra den lille hvis jeg stresser mye eller trener.

Skrevet

tusen takk for svar alle sammen!!!!!!!!!!!!!

då bare venta eg i spenning.

Forrige svangerskap kjente eg minien hver dag etter første spark. så håååper på å være like heldig denne gangen..hadde vert arti å kjenne den lille litt tidligere, har hørt en ofte gjør d andre gangen,sidn vi veit ka vi ska kjenne etter.

gleda meg til å komme inn her til dåkke.

vi snakkes om 2 uker;)

Ha en fin dag videre jenter:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...