nybegynner07 Skrevet 14. februar 2007 #1 Skrevet 14. februar 2007 Prøver å finne ut av barnevognjungelen... Venter mitt første barn i slutten av april og tror at vi kommer til å kjøpe Emmaljunga City Cross eller Brio Happy med tilhørende bager. Ser at CC får mye skryt, men har hørt lite om Brio. Vil ha en lett vogn som kan trilles i byen og på landet. Bagen skal bæres noen etasjer og vognen må kunne manøvreres ut og inn av buss. Jeg er kort og min mann er høy...
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2007 #2 Skrevet 14. februar 2007 min mann er veldig voksent skrevet. skryter du i tide og utide fordi han er så stor, eller? det var vel ikke så ille? Trinegullet
2julibarn Skrevet 14. februar 2007 #3 Skrevet 14. februar 2007 Da er det genialt med teleskophåndtaket til Brio. Min mann er også høy, og jeg lav. Begge liker å trille Brio fordi håndtaket passer til begge. Ville kjøpt kombivogn hvis du skal bære bagen. Jo større bag jo tyngre. Kan anbefale Brio kombi på det varmeste! Den har også to høyder, og er litt høyere enn CC med bag. God fjæring og mange andre gode egenskaper!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå