Gå til innhold

Oss IKM'ere...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange av oss er det her nå, som har gått over og bare går og venter og venter og venter???

Jeg er nesten 2 uker over, og jeg blir gal!!! Har mensmurringer og andre tegn, men bare negative tester...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, å neida!! Her er vi 10 -ti- dager over tida, og tester negativt i hytt og pine!!! Hva skal en gjøre da? Gå til lege og "få satt igang" tr, eller vente til hun kommer?? hjeeeeeeelp....... :-(

Skrevet

æ e 8 daga over å testa like negativt i dag:( bæsj... fikk ett råd om at bare måtte hoppe i høye, kunne være vi ikke hadde hatt el enda (for di som ikke har testa å funne den vell å merke) så da håpe æ på d, å fortsette me kosinga ei stund til:P

Skrevet

Åh, det er godt å vite at det er flere enn meg igjen... Syns det så ut som om plutselig alle testa positivt her... Vi får bare fortsette å håpe vi da! :)

Skrevet

Jeg er 3 - 4 dager over. Begynner å tenke negativt nå, men mensen skal vel komme uansett (skal den ikke?) Testa eggløsning med test!

Skrevet

Jeg er oxo godt over,komt helt utav tellingen faktisk.Skikkeli kvalm og svimmel,men tester selvfølgeli bare negativt!!!Synest det er skikkeli dårli gjort av kroppen min å lure meg på denne måten dersom jeg ikke er gravid.Hrmf...

Skrevet

gunnilla: enig med du!! MÅ ikke tulle med kroppen sånn... huff, faktisk litt frustrerende dette :-( Vil bare ha tr jeg nå (i og med jeg bare tester negativt) så vi får begynt på 2.pp... hihi..

Skrevet

jeg er bare to dager over da, men det er TO dager :)

krysser fingrene og håper meg ihjel her ;) hihi

Skrevet

Ikke Kommende Mens :)

Skrevet

jeg er oxo to dager over med neg cb test i dag, så tanta kan bare komme dersom jeg likevel ikke er gravid lissom :P

dritt å måtte vente hele tiden, vil begynne på ny pp nå jeg... har bestilt masse nye eggl tester og sånn. så hvis ikke det er noe mirakel på gang så kan den dritttanta bare komme...

Skrevet

d va ei som sa noe lurt til mæ. ikke tenk på d som at tr må komme, bare fortsett me å ha senge kos. kanskje du ikke har fått el enda, eller som ho sa, eller at man får dobbelt opp me el en pp. har hørt at d åsså går ann. så bare hopp i høye:P

Skrevet

Hehe...jeg er snart 3 uker over.Har tatt 5 grav.tester og alle negative!!:(Blir helt gal av å ikke vite hvorfor.Ingen grunn til at mens ikke skulle dukke opp.Har jo endel symptomer som:Mensmurringer,oppblåst mage, stikkinger i underlivet,masse utflod,ubehag ved eggstokken osv....Nå er jeg så "heldig" at jeg skal til gynekolog på tirsdag.Han må jo finn ut en gang for alle hva som er galt med meg:)Enten det er grav.utenfor livmoren,hormonforsyrrelser eller om jeg faktisk er gravid.Venter i spenning......:)

Skrevet

IKM for 1 uke siden!!

Testet negativt 2 dager over IKM. Ingen spesielle symptomer, og ingen tegn til tanta. Holder på å bli gal, grubler på dette dagen lang!!

Skrevet

1 uke over tida jeg også, og kum negative tester... kjipt! Man går å håper, og blir like skuffet hver gang testen er negativ...

ønsker oss alle lykke til, enten man er gravid nå eller så kommer det nok snart!

Skrevet

Jah,best å holde motet oppe,lett å havne litt nedfor i dette IKM-vakuumet.Jeg har for vane å tenke som så;at om jeg går rundt å tenker på å bli gravid hele tida, så blir jeg jo det ihvertfall ikke.Men så er det jo helt umuli å la være å tenke på det

Skrevet

Jeg prøver liksom å la være å teste hele tida, blir så sinnsykt skuffet når den er negativ. Men samtidig kan det jo være greit da, for jo lenger tiden går uten tantebesøk jo større blir jo skuffelsen når den først er her. Hvis man har testet negativt mange ganger, så er man jo litt mer forberedt.

Huff, ikke lett det her. Skal liksom prøve å konsentrere meg om skole og lesing innimellom, det er ikke lett!!!

Ønsker uansett alle sammen masse lykke til...måtte det sitte en spire snart!!!

Klem,

Skrevet

æ e 10 daga over nu. å æ fant ut at æ bare tar de testan som negativ, men at æ bare hopp ei høye en stund til.:) leita jo ikke etter el så kan jo være æ ikke har hatt den enda. å siden d e første pp etter slutt på p-piller så kan d jo sikker være en logisk forklaring på tr ikke kommer. men håpe fortsatt på at æ skal klare å bli gravid på første pp:p

Skrevet

Jeg er nesten 3UKER (hrmf) over og bare neg tester.

Har faktisk gitt opp å teste. Hadde mange symtomer i forrige uke, men nå; NADA. Håper på tr jeg også snart, så vet jeg iallefall at ting funker...

Dette er 1pp...

Skrevet

Går og håper på tr her oxo.Har ikke helt troen på at det klaffa denne rundenså da er det like greit å komme i gang med neste runde.

Skrevet

Jeg også venter ennå! Testet negativt i går med QR (tror jeg det var), og jeg er 5-6 dager over IKM. Jeg er av den typen som MÅ sjekke testen etter noen timer, og i går dukket det opp en ekstra strek når det hadde gått en time (håper jo det stemmer, selv om jeg vet den ikke er gyldig...).

Nå har jeg tenk å teste på nytt i morgen, eller i overimorgen hvis jeg er "flink". Går jeg 14 dager over tiden uten pos test går jeg til legen.

Symptomer:

-Ømme, harde pupper

-Kvalme/ uvelhet

Er 99,9% overbevist om at jeg er gravid- men vil ha den positive testen i hånda før jeg tør juble!!

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

For alle oss som går og venter!

Håper vi jumper over til 1.tri alle sammen!!!

Skrevet

Jeg er 3 dager etter IKM. Kan det bety at jeg ikke har hatt eggløsning? Jeg er negativ på alle tester. Man får TR uansett eggløsning eller ikke?

Skrevet

Jeg har også hørt at man skal få mensen etterpå, selv om man ikke har hatt eggløsning.

Det kan jo hende at mensen er utsatt, fordi;

- Egget er befruktet, men gått til grunne tidlig (veldig vanlig)

- Man stresser fælt med at mensen ikke kommer

- Eller at eggløsninga skjedde senere enn vi trodde, eller at den fortsetter å prøve å løsne egget. ( men som sagt, så er jeg litt usikker på om mensen kommer to uker etter første forhøyede hormonverdier ???)

NB!!! Etter en stund dukker det ofte opp en "skyggestrek". Det har det gjort på flere av mine. Så det betyr ingenting! Da må den få farge, hvis den skal bety noe (: Vet, man blir litt gira hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...